Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu ogólnodostępnego wraz z drogą manewrową i infrastrukturą techniczną przy ul. Plaka w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e117bf-d17e-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu ogólnodostępnego wraz z drogą manewrową i infrastrukturą techniczną przy ul. Plaka w Wojkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e117bf-d17e-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową parkingu ogólnodostępnego wraz z drogą manewrową dla samochodów osobowych i infrastrukturą techniczną tj. przyłączem kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu oraz przebudową podziemnego uzbrojenia.
PROJEKTOWANY BILANS TERENU NA DZ NR 2136 / 13 i 2136 / 14.
•Powierzchnia zakresu opracowania dla dwóch działek - 1986,00 m2
•Powierzchnia istniejących terenów utwardzonych (nieprzepuszczalne) - 182,50 m2
•Powierzchnia proj. terenu parkingu nawierzchnia nieprzepuszczalna - 439,64 m2
•Powierzchnia proj. terenu parkingu nawierzchnia przepuszczalna - 638,00 m2
•Powierzchnia terenów zielonych (pow. biol. czynna) - 1364,36 m2
WARUNEK DLA BILANSU TERENU SPEŁNIONY ZGODNIE Z MPZP GMINY WOJKOWICE – SYMBOL A6/4MW – tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej.
PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO UKŁADU PARKING:
•szerokość jezdni manewrowej - 5,0m
•kategoria ruchu - KR1
•konstrukcja jezdni manewrowej - nawierzchnia z kostki betonowej
•ilość miejsc postojowych - prostopadłe - 21 sztuk
•wymiary miejsc postojowych - prostopadłych (2,5x5,0m)
•ilość miejsc postojowych – równoległe 2 sztuki
•wymiary miejsc postojowych - równoległych (2,5x6,0m)
•ilość miejsc postojowych dla niepełnosprawnych - 2 sztuki
•wymiary miejsc postojowych dla niepełnosprawnych (3,6 x 5,0m)
•nawierzchnia miejsc postojowych - ażur betonowy/kratka geoSYSTEM G4
•nawierzchnia miejsc dla niepełnosprawnych - nawierzchnia z kostki betonowej.
Projekt budowy parkingu oraz infrastruktury towarzyszącej obejmuje:
•Roboty przygotowawcze w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz zabezpieczenie istniejących drzew, wycinka drzew i usunięcie korzeni.
•Wykonanie kanalizacji deszczowej wg opracowania dla części branżowej - sanitarnej.
•Wykonanie przebudowy istniejących kabli kolizyjnych wg opracowania dla części elektrycznej.
•Wymianę gruntu niebudowlanego.
•Przygotowanie koryta pod warstwy podbudowy.
•Wykonanie krawężników betonowych.
•Wykonanie wszystkich warstw podbudowy oraz nawierzchni parkingu.
•Wykonanie schodów zewnętrznych wraz z balustradami.
•Wykonanie skarpowania w miejscach wymagających utworzenia skarp przy krawężnikach wyniesionych znacznie ponad istniejący teren lub znacznie poniżej otaczającego terenu.
•Wykonanie barier drogowych od strony drogi.
•Uporządkowanie terenu wraz z obsianiem trawników w miejscach przyległych z ewentualnym skarpowaniem w miejscach o znacznej różnicy wysokości między terenem przyległym a parkingiem.
•Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z aktualnymi przepisami).
•Montaż małej architektury.
•Nasadzenia drzew.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlano – wykonawczy, przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), dokumentacja formalno-prawna w tym: Decyzja Starosty Będzińskiego numer 165.2023 z dnia 29.03.2023r. – Pozwolenie na budowę ww. zamierzenia budowlanego, wywiady branżowe – uzgodnienia - stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558477,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954113,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558477,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: General Development Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369899523
7.3.3) Ulica: Piastowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. roboty drogowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - DROGOMAX SP. Z O.O.
2. roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558477,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Przebudowa drogi gminnej nr 194012 N w miejscowości Waplewo
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.