Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187517/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie 2 punktów informacyjnych dla przedsiębiorców w dwóch lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) i Słupsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie 2 punktów informacyjnych dla przedsiębiorców w dwóch lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) i Słupsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c0ae9d-e0bd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Prowadzenie 2 punktów informacyjnych dla przedsiębiorców w dwóch lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) i Słupsk oraz świadczenie kompleksowych bezpłatnych usług informacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187517/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie 2 Punktów Informacyjnych dla przedsiębiorców w dwóch lokalizacjach: Trójmiasto (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) i Słupsk oraz świadczenie kompleksowych, bezpłatnych usług informacyjnych dla przedsiębiorców w województwie pomorskim z zakresu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 i Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
2. Wsparcie dla przedsiębiorców oferowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) oraz planowane jest w przyszłym programie Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027). Skuteczne skorzystanie przez przedsiębiorców z przeznaczonego dla nich wsparcia wymaga zapewnienia kompleksowej, dostępnej i bezpłatnej informacji na temat aktualnych i nadchodzących możliwości ubiegania się o środki finansowe (dotacje, granty) i inne formy pomocy (pożyczki, doradztwo).
3. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie 2 punktów informacyjnych, które łącznie będą obsługiwały przedsiębiorców z całego województwa pomorskiego, bez ścisłego podziału terytorialnego rozgraniczającego obszary działania poszczególnych ośrodków. Ulokowanie jednego z ośrodków we wschodniej części województwa, a drugiego w części zachodniej, ma na celu jedynie zapewnienie przedsiębiorcom krótszego czasu dojazdu do najbliższego ośrodka, natomiast sama usługa ma charakter jednorodny. Powierzenie całości zadania jednemu wykonawcy jest konieczne w celu zapewnienia koordynacji pracy obu ośrodków poprzez realizację spójnego planu działań informacyjnych na rzecz wszystkich przedsiębiorców w województwie, w tym poprzez elastyczne dysponowanie personelem obu ośrodków w miarę potrzeb, w szczególności przy realizacji zadań w terenie, takich jak Mobilne Punkty Informacyjne i udział w konferencjach i targach.
4. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach i warunkach, tam określonych Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190044530
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 472D
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Łączna cena ofertowa, składająca się z ceny zamówienia pierwotnego powiększonej o 3-miesięczną wartość opcji: 1 099 312,50 zł
Łączna cena ofertowa, składająca się z ceny zamówienia pierwotnego powiększonej o 6-miesięczną wartość opcji: 1 319 175,00 zł.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.