Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228759/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24
1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uks.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f680023-d161-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f680023-d161-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-199/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326833,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 716 z późn. zm.) na potrzeby Zamawiającego o łącznym szacunkowym wolumenie: 557.736 kWh, który w podziale na poszczególne strefy rozliczeniowe wynosi: DZIEŃ – 485 439 kWh, NOC-72 297 kWh. Wskazany powyżej oraz w załączeniu nr 3 do SWZ (SOPZ) wolumen energii elektrycznej ma charakter szacunkowy i służy do obliczenia ceny oferty (wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby pacjentów Zamawiającego lub zakupienia przez Zamawiającego nowych energochłonnych urządzeń w okresie obowiązywania umowy (co przekładać się będzie na zwiększenie lub zmniejszenie zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego) Zamawiający może zakupić od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej, przy czym w każdym wypadku różnica ta nie będzie wyższa niż 10% wskazanego powyżej wolumenu. Powyższa okoliczność będzie miała wpływ na ostateczną wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia, przy czym różnica w jego wysokości nie będzie wyższa niż 10% jego pierwotnej wartości. Szczegółowe zasady zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupionej energii opisane zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Dostawa energii elektrycznej będzie realizowana od dnia 1 czerwca 2024 r.
3. Miejscem dostaw jest budynek Zamawiającego znajdujący się przy ul. Montelupich 4 w Krakowie.
4. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022, poz. 1385 z późn. zm.), aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy oraz Polskimi Normami.
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), wraz z szacunkowym miesięcznym oraz półrocznym zużyciem, stanowi załączniki nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7. Usługa dystrybucyjna będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, z którym Wykonawca winien posiadać zawartą odrębną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną).
8. Moc umowna wraz z przyłączem rezerwowym dla wszystkich punktów poboru wynosi obecnie:
470 kWh. Zamawiający jednocześnie informuje, że obecnie posiada umowę na dostawę energii z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków REGON: 120378027, NIP: 6762337735, która wygasa z dniem 31.05.2024 r.
9. Zamawiający informuje, że po wyborze najkorzystniejszej oferty, na etapie podpisywania umowy, każdorazowo wskaże on wybranego przez siebie sprzedawcę rezerwowego, innego niż sprzedawca będący stroną umowy sprzedaży energii elektrycznej.
10. Zamawiający informuje, że najpóźniej w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przekaże Wykonawcy następujące dane:
10.1. adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki.
10.2. numer NIP, numer REGON,
10.3. adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy),
10.4. przeznaczenie punktu poboru,
10.5. grupa taryfowa,
10.6. kod PPE,
10.7. roczny wolumen energii elektrycznej,
10.8. numer licznika,
10.9. numer aktualnie obowiązującej umowy,
10.10. numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego Sprzedawcy,
10.11. numer ewidencyjny wg ewidencji OSD (nr z faktury),
10.12. wybranego sprzedawcy rezerwowego dla danego OSD inne niż sprzedawca, z którym będzie zawierana umowa sprzedaży energii elektrycznej (w wersji Excel) i dokumenty: pełnomocnictwo, dokument nadania numeru NIP, dokument nadania numeru REGON, KRS lub inny dokument na podstawie, którego działa Zamawiający, dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa, numer rachunku bankowego niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
11. Zamawiający informuję, złożył w ustawowym terminie do dostawcy energii elektrycznej OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ ODBIORCÓW UPRAWNIONYCH, O KTÓRYM MOWA W ART. 5 UST. 1 USTAWY Z DNIA 27 PAŹDZIERNIKA 2022 R. O ŚRODKACH NADZWYCZAJNYCH MAJĄCYCH NA CELU OGRANICZENIE WYSOKOŚCI CEN ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ WSPARCIU NIEKTÓRYCH ODBIORCÓW W 2023 ROKU ORAZ W 2024 ROKU (Dz.U. z 2022 r., poz. 2243 ze zm.). Kopia Oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Obowiązkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jest poinformowanie Zamawiającego o konieczności złożenia nowego lub kolejnego oświadczenia, o którym mowa powyżej, jeżeli złożenie takiego oświadczenia okaże się konieczne do skorzystania przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, z ceny maksymalnej w rozumieniu przepisów ww. ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318311,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322289,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318311,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141981827
7.3.3) Ulica: Żurawia 6/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318311,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- ZAOPATRZENIE GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa energii elektronicznej
- "ZAOPATRZENIE GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.