eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice WielkieDostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich"



Og³oszenie z dnia 2023-06-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JANOWICE WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821664

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@janowicewielkie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://janowicewielkie.i-sisco.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef65cbb2-1191-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00272745

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef65cbb2-1191-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne . 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe instrukcja sk³adania oferty znajdujê siê w za³±czniku nr 10 4. Szczegó³owa instrukcja u¿ytkowania platformy e-zamówienia znajdujê siê pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ 5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 5.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 6. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: UG.TP.271.6.1.2023 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretarz@janowicewielkie.eu oraz gmina@janowicewielkie.eu 8. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za b³êdy w transmisji danych, w tym b³êdy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub te¿ okoliczno¶ciami zale¿nymi od operatora zapewniaj±cego transmisjê danych. Oraz za b³êdy Wykonawcy przy sk³adaniu oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG.TP.271.6.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich. Planowana instalacja fotowoltaiczna zlokalizowana bêdzie na dachu budynku Przedszkola w Janowicach Wielkich przy ul Wojska Polskiego 5a Nieruchomo¶æ stanowi w³asno¶æ Gminy Janowice Wielkie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
„Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich”
Oznaczenie sprawy: UG.TP.271.6.1.2023
Strona 4 z 21
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê podobn± do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto. Wykonawca winien udokumentowaæ powy¿szy warunek poprzez za³±czenie dowodów z podaniem daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana z potwierdzeniem, ¿e dostawa zosta³a wykonana w sposób nale¿yty. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych. W przypadku w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego co do spe³nienia parametrów ujêtych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zostanie wezwany do uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego w postaci etykiety, certyfikaty lub innych dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zabezpieczenie ustala siê w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie wnosi siê przed zawarciem umowy. Z tre¶ci zabezpieczenia musi wynikaæ, ¿e zabezpiecza nale¿yte wykonanie umowy, która zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty wykonawcy w „Postêpowaniu o udzielenie zamówienia na Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich” Oznaczenie sprawy: UG.TP.271.6.1.2023

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.1.na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.:
1)zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencj± wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia: a)wyst±pienia ponadnormatywnych warunków pogodowych dla miejsca wykonywania zamówienia, klêsk ¿ywio³owych powoduj±cych zniszczenia wykonanych wcze¶niej prac lub uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; b)istotnego wp³ywu przedsiêwziêæ realizowanych przez gestorów mediów dotycz±cych terenu


objêtego przedmiotowym zamówieniem; c)si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni, udokumentowany wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ i uzasadniæ w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i nie budz±cy w±tpliwo¶ci, ¿e si³a wy¿sza mia³a wp³yw na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy; d)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostan± dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego; e)zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron, zwi±zanych z COVID 19, które maj± lub mog± mieæ wp³yw na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku zastosowania znajduj± obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy prawa, w szczególno¶ci art. 15r ustawy z 2 marca 2020 o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. 2021 poz. 2095 z pó¼n. zm.).
2)Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zastosowanie zapisów pkt. 1.1 ppkt 1), z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonywania umowy. 3)Je¿eli w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1.1 ppkt 1) konieczna bêdzie zmiana istotnych postanowieñ umowy, odpowiednie zapisy umowne zostan± stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniaj±cy zgodno¶æ ze stanem faktycznym oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 4)W przypadku kiedy wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) skutkowaæ bêdzie zmian± powoduj±c± modyfikacjê ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje siê wprowadzenia takiej zmiany. 1.2zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz ust.2 u.p.z.p.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.