eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług hotelowych dla zespołów artystycznych w związku z realizacją Koncertu w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w dniu 20 sierpnia 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelowych dla zespołów artystycznych w związku z realizacją Koncertu w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w dniu 20 sierpnia 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@teatrwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatrwielki.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelowych dla zespołów artystycznych w związku z realizacją Koncertu w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w dniu 20 sierpnia 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a45d5c9c-e5b0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274618,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - „Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w terminie 07-22 sierpnia 2023 r. oraz w terminie 04-05 września 2023 r.”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowych związanych z zakwaterowaniem obejmujących zapewnienie noclegów ze śniadaniem, wliczonym w cenę noclegu, w pokojach hotelowych jednoosobowych i dwuosobowych.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1a do SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 239000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - „Świadczenie usług hotelowych dla Chóru Opery i Filharmonii Podlaskiej z Białegostoku w terminie 17-21 sierpnia 2023 r.”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowych związanych z zakwaterowaniem obejmujących zapewnienie noclegów ze śniadaniem, wliczonym w cenę noclegu, w pokojach hotelowych jednoosobowych i dwuosobowych.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1b do SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 35618,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309657,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HIT HORS Sylwia Zarzycka-Cybulska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132734308

7.3.3) Ulica: ul. ks. Ignacego Kłopotowskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-720

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-07 do 2023-09-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49766,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Gromada Centrum Sp. z o. o. Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252571779

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-08-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.