Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00330470/01 - Wynik z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury drogowej w m. Bobolice: ul. Brzozowa, Kolejowa i Kochanowskiego oraz w m. Chociwle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobolice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920558
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Bobolice
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@bobolice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272886
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00253749
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualną – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na jedno i na wszystkie zdarzenia – dla Zadania nr 1 oraz 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) dla Zadania nr 2. W przypadku, gdy z treści polisy lub dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania i podpisania na kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierało w następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – gdy Wykonawca wykaże, że:
c.1.) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał taką samą lub podobną co przedmiot zamówienia, 1 (jedną) robotę o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto) dla Zadania nr 1 oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie nadzorował 1 (jedną) robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto) dla Zadania nr 2. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy te zadania zostały wykonane należycie, w szczególności podanie informacji o ich wartości, przedmiocie, datach wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Załącznik nr 7 do SWZ (Wykaz robót budowlanych/nadzór robót budowlanych, druk do wypełnienia).
c.2.) dysponuje lub będzie dysponować, jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji oraz minimum jedną osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 6 do SWZ (Wykaz osób, druk do wypełnienia) tylko dla Zadanie nr 1.
Po zmianie:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualną – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na jedno i na wszystkie zdarzenia – dla Zadania nr 1 oraz 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) dla Zadania nr 2. W przypadku, gdy z treści polisy lub dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania i podpisania na kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierało w następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – gdy Wykonawca wykaże, że:
c.1.) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał takie same lub podobne co przedmiot zamówienia, 2 (dwie) roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto) dla Zadania nr 1 oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie nadzorował 2 (dwie) roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto) dla Zadania nr 2. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy te zadania zostały wykonane należycie, w szczególności podanie informacji o ich wartości, przedmiocie, datach wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Załącznik nr 7 do SWZ (Wykaz robót budowlanych/nadzór robót budowlanych, druk do wypełnienia).
c.2.) dysponuje lub będzie dysponować, jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji oraz minimum jedną osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 6 do SWZ (Wykaz osób, druk do wypełnienia) tylko dla Zadanie nr 1.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-10 09:00
Po zmianie:
2024-04-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-10 09:10
Po zmianie:
2024-04-15 09:10
INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- Administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi zasób mieszkaniowy Gminy Bobolice oraz lokalami użytkowymi i garażami będącymi własnością Gminy Bobolice w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.