eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRealizacja usług szkoleniowych dla studentów oraz kadry zarządzającej i administracyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych dla studentów oraz kadry zarządzającej i administracyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651431983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Lubomirskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 735 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 16 735 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usług szkoleniowych dla studentów oraz kadry zarządzającej i administracyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a73cdf1-479f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011772/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi szkoleniowe w ramach projektów POWR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane: ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu” o numerze POWR.03.05.00-00-ZR34/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem
internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw
2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą) Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie
dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu. Zamawiający uprasza o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień. Korespondencja przesłana do Zamawiającego nie może być szyfrowana.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych, pod którym zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu dotyczące niniejszego postępowania.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin.
5. Jeżeli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca będzie miał dostęp do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO” informujemy że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu, ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, e-mail: rektorat@pwsw.pl, tel.16 735 51 00.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod@pwsw.pl lub listownie na adres wskazany w pkt. 1.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit.c, art.9 ust.1 i 2 lit.b i art.10 RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy pzp; zasada jawności, o której
mowa w art.96 ust.3 ustawy pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych za wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 RODO; dane osobowe , o których mowa w art.10 RODO udostępnione będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia;
5) Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art.22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących skorzystania z prawa dostępu do danych osobowych wymaga przedstawienia przez Panią/Pana
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty prowadzonego lub zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania do czasu zakończenia postępowania, w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej , w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub oprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lu e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PWSW-DZP/382/I/15/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe Nr 1: Realizacja usług szkoleniowych dla studentów PWSW - Szkolenia specjalistyczne i ogólne dla inżynierów w ramach projektu „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu” o numerze POWR.03.05.00-00-ZR34/18.
a) Realizacja szkolenia „Zaawansowane użytkowanie programów CAD/CAM” dla studentów PWSW w Przemyślu z kierunku Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji;
b) Realizacja szkolenia „Operator obrabiarek CNC” dla studentów PWSW w Przemyślu z kierunku Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji;
c) Realizacja szkolenia „Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D” dla studentów PWSW w Przemyślu Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji;
d) Realizacja szkolenia „Eksploatacja i dozór urządzeń elektroenergetycznych
o napięciu do 1kV” dla studentów PWSW w Przemyślu z kierunku Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z egzaminem kwalifikacyjnym na uprawnienia SEP i wydaniem świadectw potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
e) Realizacja szkolenia „Język angielski specjalistyczny dla inżynierów” dla studentów kierunku Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji;
f) Realizacja szkolenia „Jak prowadzić własny biznes” dla studentów kierunku Mechatronika/ Inżynieria Transportu i Logistyki wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Zadanie częściowe Nr 1 – Realizacja usług szkoleniowych dla studentów PWSW- Szkolenia specjalistyczne dla inżynierów
1) Kryterium nr 1- Cena 70 % (C):
a. Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
2) Cena oferty najtańszej
3) C = ------------------------------- × Kp × Wc
i. Cena oferty badanej
b. gdzie:
c. C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
d. Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
e. Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 70 %

W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.

2) Kryterium nr 2 – Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 30 pkt. (D):
Doświadczenie osoby wykazanej do przeprowadzenia każdego ze szkoleń tj.:
„Zaawansowane użytkowanie programów CAD/CAM”
„Operator obrabiarek CNC”
„Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D”
„Eksploatacja i dozór urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1kV”
„Język angielski specjalistyczny dla inżynierów”
„Jak prowadzić własny biznes”

a) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana - 0 pkt
b) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła powyżej 101 godzin szkolenia z zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana – 5 pkt

W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie częściowe Nr 2 – Realizacja usług szkoleniowych dla kadry zarządzającej i administracyjnej PWSW - w ramach projektu „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu” o numerze POWR.03.05.00-00-ZR34/18 .
a) Realizacja szkolenia „Płace w praktyce” (poziom zaawansowany);
b) Realizacja szkolenia „Zasiłki ZUS dla jednostek publicznych i samorządowych sprawdź czy prawidłowo interpretujesz przepisy i nie popełniasz błędów” (poziom zaawansowany);
c) Realizacja szkolenia „Optymalizacja dokumentacji pracowniczej z uwzględnieniem RODO” (poziom zaawansowany);
d) Realizacja szkolenia -„Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych” (poziom zaawansowany) wraz z procesem walidacji i certyfikacji efektów uczenia się, poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania certyfikacji.
e) Realizacja szkolenia - „Wpływ inwentaryzacji na rzetelność sprawozdań finansowych (poziom zaawansowany)”.
f) Realizacja szkolenia -„Rola i znaczenie odpowiedzialności materialnej pracownika w świetle inwentaryzacji majątku jednostki” (poziom zaawansowany)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: II. Zadanie częściowe Nr 2 – Realizacja usług szkoleniowych dla studentów PWSW- Szkolenia ogólne dla inżynierów

1) Kryterium nr 1- Cena (C) 70 % :
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:

Cena oferty najtańszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 70 %
W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.

2) Kryterium nr 2 – Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia (D) 30 pkt:
Doświadczenie osoby wykazanej do przeprowadzenia każdego ze szkoleń tj.:

„Płace w praktyce”
„Zasiłki ZUS dla jednostek publicznych i samorządowych sprawdź czy prawidłowo interpretujesz przepisy i nie popełniasz błędów”
„Optymalizacja dokumentacji pracowniczej z uwzględnieniem RODO”
„Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych”
„Wpływ inwentaryzacji na rzetelność sprawozdań finansowych”
„Rola i znaczenie odpowiedzialności materialnej pracownika w świetle inwentaryzacji majątku jednostki”
a) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana - 0 pkt
b) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła powyżej 101 szkolenia z zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana – 5 pkt

W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie częściowe Nr 3 - Zakup usług edukacyjnych w formie certyfikowanych kursów przygotowujących do zawodu księgowego wraz z egzaminem dla kadry zarządzającej i administracyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu
a) Certyfikowany kurs z zakresu Podstawy rachunkowości/księgowości (I stopień)
b) Certyfikowany kurs z zakresu Specjalista ds. rachunkowości / samodzielny księgowy (II stopień)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: III. Zadanie częściowe Nr 3 – Realizacja usług szkoleniowych dla kadry zarządzającej i administracyjnej PWSW - Szkolenia z zakresu kadr i płac
1) Kryterium nr 1- Cena 70 % (C):
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 70 %

W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.

2) Kryterium nr 2 – Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 30pkt. (D):
Doświadczenie osoby wykazanej do przeprowadzenia każdego ze szkoleń tj.:
Certyfikowany kurs/szkolenie z zakresu Podstaw rachunkowości/księgowości (I stopień)
Certyfikowany kurs/szkolenie z zakresu Specjalista ds. rachunkowości / samodzielny księgowy
(II stopień)
a) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu rachunkowości stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana
- 0 pkt
b) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła od 101 do 150 godzin szkolenia z zakresu rachunkowości stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana
– 5 pkt
c) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła od 150 do 200 godzin szkolenia z zakresu rachunkowości stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana
– 10 pkt
d) osoba wskazana do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła powyżej 200 godzin szkolenia z zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w części, do której została wykazana – 15 pkt

W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie .
4) Zdolności technicznej i zawodowej
a) Warunek dla zadania częściowego Nr 1
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej 1 (jedną) osobą do realizacji każdego ze szkoleń stanowiących przedmiot, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe oraz
- posiada doświadczenie polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu tematycznego do którego została wskazana w danym szkoleniu.

b) Warunek dla zadania częściowego Nr 2
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej 1 (jedną) osobą do realizacji każdego ze szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia w danej części, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada doświadczenie polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu tematycznego do którego została wskazana w danym szkoleniu.

c) Warunek dla zadania częściowego Nr 3
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej 1 (jedną) osobą do realizacji każdego ze szkoleń stanowiących przedmiot, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe oraz
- posiada doświadczenie polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 100 godzin szkolenia z zakresu tematycznego do którego została wskazana w danym szkoleniu.


2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy Pzp.

3. Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, na podstawie art.274 ust.1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6A (zadanie częściowe Nr 1) i załącznik Nr 6B (zadanie częściowe Nr 2) załącznik Nr 6C (zadanie częściowe Nr 3) do SWZ.
2. Z treści dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Dotyczy przedmiotowych środków dowodowych dla zadania nr 1 i 2:
Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe nw. środki dowodowe
1. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię Akredytacji/Certyfikatu uprawniającego do przeprowadzania egzaminu sprawdzającego uzyskanie kwalifikacji z zakresu, którego dotyczy szkolenie;
2. Potwierdzony za zgodność z oryginałem wzór Certyfikatu wraz z wydanym do niego suplementem, które w swojej treści potwierdzają uzyskanie kwalifikacji przez uczestnika szkolenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię Akredytacji/Certyfikatu uprawniającego do przeprowadzania egzaminu sprawdzającego uzyskanie kwalifikacji z zakresu, którego dotyczy szkolenie;
2. Potwierdzony za zgodność z oryginałem wzór Certyfikatu wraz z wydanym do niego suplementem, które w swojej treści potwierdzają uzyskanie kwalifikacji przez uczestnika szkolenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) Wypełniony formularz Oferty, którego przykładowy wzór stanowi załącznik nr
1A (zadanie częściowe Nr 1) i załącznik Nr 1B (zadanie częściowe Nr 2) załącznik nr 1C (zadanie częściowe Nr 3) do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu Oferty.
2) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt. 4 Oferty (Załącznik Nr 1A, Załącznik 1B, Załącznik Nr 1C, do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Wypełnione i podpisane Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu – wzór stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ten z wykonawców, który spełnia dany warunek z zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest spełniony przez danego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia;
6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w rozdz. XVII ust.3 którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ lub inny dokument (jeżeli dotyczy)
8) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. (Oświadczenie jest wymagane gdy Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby określone w pkt. 7).
9) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby ( w zakresie , w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
(Oświadczenie jest wymagane gdy Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby określone w pkt. 7).

10) Podmiotowe środki dowodowe ( dot. zadania częściowego Nr 1 i Nr 2) :
a) Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię Akredytacji/Certyfikatu uprawniającego do przeprowadzania egzaminu sprawdzającego uzyskanie kwalifikacji z zakresu, którego dotyczy szkolenie;
b) Potwierdzony za zgodność z oryginałem wzór Certyfikatu wraz z wydanym do niego suplementem, które w swojej treści potwierdzają uzyskanie kwalifikacji przez uczestnika szkolenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
2) zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 7 do SWZ odpowiednio dla zadań częściowych) z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy;
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów;
4) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
5) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 1A,1B,1C,1D), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym (dotyczy zad. częściowego nr 1, nr 2, nr 3)

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
1) Zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie
w przypadku:
a) Zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach wymienionych w Ogłoszeniu o zamówieniu,
b) Konieczności przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu stosownie do zmian harmonogramu ; termin realizacji przedmiotu umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia;
c) Zebrania przez Zamawiającego zbyt małej liczby uczestników;
d) Zaistnienia sytuacji związanych z stanem epidemii lub pandemii.
2) Zmiany terminu i zasad płatności : Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na porycie wydatków związanych z realizacją projektu i może ulegać opóźnieniom.
3) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji trenera, jak też powołania nowych, w przypadku gdy Zamawiający zażąda od Wykonawcy zmiany osób szkolących, gdy wykaże, że osoba szkoląca nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, co może spowodować lub powoduje nienależyte świadczenie usług objętych umową.
4) Zmiany osoby prowadzącej szkolenie (trenera) uzasadniona przyczynami losowymi , tylko w przypadku zaproponowania osoby posiadającej kwalifikacje zgodne z opisanymi
w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz wymagają pisemnej zgody obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O wyniku postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z wymogami ustawy Pzp.
2. Informuje się, że niniejsze postępowanie może być unieważnione na podstawie odpowiednich przepisów ustawy Pzp.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w aktualnym brzmieniu oraz przepisy rozporządzeń wykonawczych do rzeczonej ustawy w aktualnym brzmieniu. w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz.
1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”. Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie.
Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez
Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.
5. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę.
6. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składające ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.