Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185554/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Myśliwskiej w Lęborku - I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8637753
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lebork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Myśliwskiej w Lęborku - I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef6d6b0-df5d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057709/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ul. Myśliwskiej w Lęborku I Etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.22.2023.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 827318,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Myśliwskiej w Lęborku – I etap.
2. Zakres zamówienia obejmować będzie:
2.1. budowę odcinka E w zakresie od km 0 + 000 do 0 + 200,00
2.2. budowę odcinka H od km0 + 000 do 0 + 100,00
2.3. budowę odcinka G na odcinku od km 0 + 000 do 158,50
obejmująca budowę jezdni o szerokości 3,5 m (o spadku poprzecznym jednostronnym 2 %) ograniczonej od strony rowu melioracyjnego krawężnikiem najazdowym betonowym (15x20x100 cm), od strony zaprojektowanego chodnika krawężnikiem betonowym (15x30x100) wystającym na wys. 6 cm (z uwzględnieniem konieczności obniżenia krawężnika na odcinkach wjazdów na posesje zaznaczone na dokumentacji bazowej), na pozostałych odcinkach opornikami betonowymi 12x25x100 posadowionymi na ławie betonowej C12/15 z oporem wtopionymi na h= 0 cm.
2.4. ułożenie tymczasowej nawierzchni z płyt drogowych 3,0 x 1,5 x 0,15 m na odpowiednio przygotowanej podbudowie (opis w pkt. 4 OPISU TECHNICZNEGO z marca 2023 pn.: „Budowa ulicy Myśliwskiej w Lęborku – I etap”)
2.5. ułożenie rury osłonowej (zgodnie z projektem branży elektrycznej) dla kolizji kablowej 7 na odcinku A-B
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa ulicy Sudeckiej i Myśliwskiej w Lęborku” z dn. 25.06.2020 w zakresie opisanym w Opisie technicznym „Budowa ulicy Myśliwskiej w Lęborku – etap I” oraz przedmiarze robót dla I etapu.
3.2. Decyzją nr 103/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
3.3. Protokołem z narady koordynacyjnej dodatkowej z dnia 14.10.2020 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu
3.4. Zapisami niniejszej SWZ
4. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców budynków do niezbędnego minimum.
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Wykonanie na czas realizacji robót tymczasowego oznakowania robót oraz opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót (na odcinkach tego wymagających)
5.2. Zabezpieczenie, oznakowanie i utrzymanie terenu budowy wraz z odcinkami przygotowanymi przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji inwestycji tymczasowego oznakowania, objazdów/przejazdów (jeżeli zachodzi taka potrzeba ich wyznaczenia) w zakresie ich przejezdności i bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego przez cały okres realizacji robót budowlanych,
5.3. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.4. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.7. Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich elementów i urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania
5.8. Informowanie inspektora nadzoru inwestorskiego/przedstawiciela Zamawiającego o terminie przystąpienia do robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających, jeżeli Wykonawca nie poinformował inspektora nadzoru inwestorskiego/przedstawiciela Zamawiającego o powyższych okolicznościach, zobowiązany jest na swój koszt odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu pierwotnego
5.9. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu Umowy,
5.10. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego, od chwili protokolarnego przejęcia terenu budowy do czasu jego oddania, za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny na tym terenie
5.11. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), ogrodzeń, trawników, drzew, krzewów, itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia,
5.12. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.13. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
5.14. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, krawężniki na palety, itp.);Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;
6. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań.
7. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od zaprojektowanych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
8. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754061,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778056,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja i Eksploatacja Kruszywa "FORMELLA" S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778056,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- "Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasta Lęborka wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Nadleśnictwa Lębork
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.