Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231057/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont budynku przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 315 32 15
1.5.8.) Numer faksu: 52 315 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-dabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy remont budynku przedszkola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0327a0b-2bfe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Kompleksowy remont budynku przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania 6.3. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont budynku przedszkola, w tym:
1) Prace demontażowe budowlane elementów,
2) Prace zabezpieczające i wzmacniające tymczasowe,
3) Prace konstrukcyjne odciążające,
4) Prace naprawcze budowlane elementów,
5) Prace odtworzeniowe, remontowe i konserwatorskie elementów i detali architektonicznych,
6) Prace remontowe i wzmacniające budowlane konstrukcji murowej i drewnianej,
7) Prace naprawcze, odtworzeniowe, remontowe stolarki okiennej,
8) Prace naprawcze, odtworzeniowe, remontowe stolarki drzwiowej,
9) Prace remontowe i konserwatorskie werandy drewnianej,
10) Wymiana i naprawa posadzek drewnianych i deskowych,
11) Prace wymiany/naprawy elementów wypraw tynkarskich i detali,
12) Prace montażowe elementów wzmacniających i zastępujących,
13) Prace demontażowe i montażowe instalacyjne niezbędne do wykonania prac,
14) Prace zabezpieczeń antykorozyjnych, impregnacyjnych, odgrzybieniowych,
15) Montaż i demontaż niezbędnych rusztowań, osłon, daszków,
16) Montaż i demontaż stemplowań i zabezpieczeń ochronnych.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji technicznej, zał. nr 9 i przedmiarze, zał. nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168162,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168162,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Produkcyjno Handlowa Wiktor Słowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301592401
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 20
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa Wiktor Słowiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa Wiktor Słowiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168162,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI DĄBROWA
- Remont dróg gminnych nr 140168C od km 0+000,00 do km 0+948,70 o długości 94,87 m oraz nr 140169C od km 0+000,00 do km 0+181,43 o długości 181,43 m w miejscowości Słaboszewko, gm. Dąbrowa
- Przebudowa drogi transportu rolnego Ciepielowice-Zorgi
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.