eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówŚwiadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w latach 2022r - 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w latach 2022r - 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grodziska 12

1.4.2.) Miejscowość: Brwinów

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 738 25 67

1.4.8.) Numer faksu: +48 44 729 59 40

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272956

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00260854/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w latach 2022r - 2023r.

Po zmianie:
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w roku 2022.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Kryteria oceny ofert:
1) cena oferty brutto 80%
2) termin płatności faktury – 20%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
K1 = Cena najniższa/cena oferty badanej x 100 x 80 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „termin płatności faktury” obliczona według wzoru:
Termin płatności faktury oferty badanej/najdłuższy zaoferowany termin płatności faktury x 100 x 20 %
UWAGA: Minimalny termin płatności 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. Maksymalny termin płatności 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.

3) Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów K1 + K2. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

Po zmianie:
1. Kryteria oceny ofert: cena oferty brutto - 100%
2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
K1 = Cena najniższa/cena oferty badanej x 100 x 100 %
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w latach 2022r - 2023r.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r.(t.j. Dz, U. z 2020 r. poz. 1041, 2320) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów, odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, tj:
1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek we wszystkich kategoriach wagowych (przesyłek listowych, paczek pocztowych),
2) doręczanie zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) i zwrot do Zamawiającego rejestrowanych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
3) odbiór przesyłek z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, do placówek nadawczo-oddawczej Wykonawcy.
1.2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek, ich ewentualny zwrot oraz reklamacje, wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
1.3.Przesyłki pocztowe:
1.3.1. przesyłki listowe o wadze do 2000 g (format S,M,L):
a) listy zwykłe - przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
b) listy zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
c) listy polecone- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
d) listy polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
e) listy polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) listy polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
g) paczki krajowe – przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
h) paczki krajowe – przesyłki polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
1.3.2. paczki pocztowe o wadze od 2.000 g do 5.000g (Gabaryt A i B) :
a) zwykle paczki- paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
b) priorytetowe paczki- paczki rejestrowane najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
1.3.3. Przewidywane ilości przesyłek w każdym roku zostały określone w załącznikach nr 1A i 1B do umowy) oraz ich ewentualne zwroty, które będą realizowane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym – zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi oraz obowiązującymi regulaminami dotyczącymi realizacji przedmiotowej usługi.
1.4. Usługę codziennego odbioru i dostarczania przesyłek, zgodnie z warunkami podanymi w załączniku nr 4.1. do SWZ.
2. Wykonawca będzie wykonywał powierzone usługi, zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi, właściwie przygotowywać przesyłki listowej lub paczki do nadania, sporządzania zestawień dla tych przesyłek oraz przygotowywać zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nie rejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych:
a) zestawienie jest prowadzone w postaci książki nadawczej;
b) Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce listowej lub paczce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem, kodem pocztowym (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru – ZPO) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego(nadawcy) oraz informacje o opłacie, numerze umowy pocztowej lub odcisku pieczęci „Opłata pobrana…” w miejscu przeznaczonym na znaczek opłaty pocztowej. Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. Zestawienia (w postaci książki nadawczej) będą sporządzane w 2 egzemplarzach – po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Oznaczenia zgodne z obowiązującym Prawem pocztowym oraz przepisami wydanymi na jego podstawie, tj. z oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty musi jednoznacznie wynikać nazwa Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w tym postępowaniu.
4. Zamawiający nie uzna za dopuszczalne świadczenie usługi w formie, w której Wykonawca po odebraniu przesyłek od Zamawiającego następnie nada je u innego operatora pocztowego w imieniu własnym lub w imieniu własnym na rzecz Zamawiającego. Należy tu podkreślić, że zgodnie z Prawem pocztowym, w takiej sytuacji to Wykonawca będzie faktycznym nadawcą przesyłek i to jego dane powinny figurować w miejscu nadawcy na kopercie. Zamawiający nie dopuszcza żeby na kopercie był dopisek: ,,na rzecz Urzędu Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia przesyłek wymagających zastosowania przepisów art.57 § 5 pkt 2 KPA. art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów np. art. 165 § 2 KPC z zakresu przedmiotu zamówienia lub sporządzenia dla nich odrębnego wykazu.
6. Zamawiający we własnym zakresie będzie zaopatrywać się w druki zwrotnego potwierdzenia w trybach specjalnych KPA i KPC, które będą zgodne z prawem pocztowym, Rozporządzeniem Ministra oraz aktami i regulaminami Wykonawcy.
7. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zatrudnić na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osoby wykonujące doręczanie i odbiór przesyłek pocztowych w ramach realizacji niniejszej umowy w placówce pocztowej w Brwinowie.
8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi będącej przedmiotem umowy, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia osoby na podstawie stosunku pracy zawierające wykaz tych osób wykonujących czynności doręczenia i odbioru przesyłek pocztowych w placówce pocztowej w Brwinowie.
9. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 7-8 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
10. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących usługę, o której mowa w ust. 7 natomiast dokumentację ww. w ust. 8 potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed przystąpieniem do realizacji usługi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w roku 2022.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r.(t.j. Dz, U. z 2020 r. poz. 1041, 2320) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów, odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, tj:
1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek we wszystkich kategoriach wagowych (przesyłek listowych, paczek pocztowych),
2) doręczanie zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) i zwrot do Zamawiającego rejestrowanych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
3) odbiór przesyłek z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, do placówek nadawczo-oddawczej Wykonawcy.
1.2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek, ich ewentualny zwrot oraz reklamacje, wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
1.3.Przesyłki pocztowe:
1.3.1. przesyłki listowe o wadze do 2000 g (format S,M,L):
a) listy zwykłe - przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
b) listy zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
c) listy polecone- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
d) listy polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
e) listy polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) listy polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
g) paczki krajowe – przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
h) paczki krajowe – przesyłki polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
1.3.2. paczki pocztowe o wadze od 2.000 g do 5.000g (Gabaryt A i B) :
a) zwykle paczki- paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
b) priorytetowe paczki- paczki rejestrowane najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
1.3.3. Przewidywane ilości przesyłek w każdym roku zostały określone w załącznikach nr 1A i 1B do umowy) oraz ich ewentualne zwroty, które będą realizowane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym – zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi oraz obowiązującymi regulaminami dotyczącymi realizacji przedmiotowej usługi.
1.4. Usługę codziennego odbioru i dostarczania przesyłek, zgodnie z warunkami podanymi w załączniku nr 4.1. do SWZ.
2. Wykonawca będzie wykonywał powierzone usługi, zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi, właściwie przygotowywać przesyłki listowej lub paczki do nadania, sporządzania zestawień dla tych przesyłek oraz przygotowywać zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nie rejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych:
a) zestawienie jest prowadzone w postaci książki nadawczej;
b) Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce listowej lub paczce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem, kodem pocztowym (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru – ZPO) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego(nadawcy) oraz informacje o opłacie, numerze umowy pocztowej lub odcisku pieczęci „Opłata pobrana…” w miejscu przeznaczonym na znaczek opłaty pocztowej. Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. Zestawienia (w postaci książki nadawczej) będą sporządzane w 2 egzemplarzach – po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Oznaczenia zgodne z obowiązującym Prawem pocztowym oraz przepisami wydanymi na jego podstawie, tj. z oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty musi jednoznacznie wynikać nazwa Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w tym postępowaniu.
4. Zamawiający nie uzna za dopuszczalne świadczenie usługi w formie, w której Wykonawca po odebraniu przesyłek od Zamawiającego następnie nada je u innego operatora pocztowego w imieniu własnym lub w imieniu własnym na rzecz Zamawiającego. Należy tu podkreślić, że zgodnie z Prawem pocztowym, w takiej sytuacji to Wykonawca będzie faktycznym nadawcą przesyłek i to jego dane powinny figurować w miejscu nadawcy na kopercie. Zamawiający nie dopuszcza żeby na kopercie był dopisek: ,,na rzecz Urzędu Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia przesyłek wymagających zastosowania przepisów art.57 § 5 pkt 2 KPA. art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów np. art. 165 § 2 KPC z zakresu przedmiotu zamówienia lub sporządzenia dla nich odrębnego wykazu.
6. Zamawiający we własnym zakresie będzie zaopatrywać się w druki zwrotnego potwierdzenia w trybach specjalnych KPA i KPC, które będą zgodne z prawem pocztowym, Rozporządzeniem Ministra oraz aktami i regulaminami Wykonawcy.
7. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zatrudnić na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osoby wykonujące doręczanie i odbiór przesyłek pocztowych w ramach realizacji niniejszej umowy w placówce pocztowej w Brwinowie.
8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi będącej przedmiotem umowy, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia osoby na podstawie stosunku pracy zawierające wykaz tych osób wykonujących czynności doręczenia i odbioru przesyłek pocztowych w placówce pocztowej w Brwinowie.
9. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 7-8 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
10. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących usługę, o której mowa w ust. 7 natomiast dokumentację ww. w ust. 8 potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed przystąpieniem do realizacji usługi.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1)

Przed zmianą:
80

Po zmianie:
100,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2023-12-31

Po zmianie:
2022-12-31

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
W SWZ zmienia się: 1) termin realizacji zamówienia na okres od dnia 01.01.2022r do dnia 31.12.2022r.; 2)Kryterium oceny ofert na Cena 100%

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego.

2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: posiada uprawnienie do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. z 2020r. poz.1041)

3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający nie stawia warunku.

4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym lub zagranicznym dla jednego podmiotu o wartości minimum 650 000 PLN brutto. W przypadku wykonywania ww. usług wartość wykonanych usług do terminu składania ofert ma wynosić minimum 650 000 PLN brutto.

Uwaga: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

Po zmianie:
1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego.

2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: posiada uprawnienie do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. z 2020r. poz.1041)

3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający nie stawia warunku.

4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym lub zagranicznym dla jednego podmiotu o wartości minimum 650 000 PLN brutto. W przypadku wykonywania ww. usług wartość wykonanych usług do terminu składania ofert ma wynosić minimum 650 000 PLN brutto.

Uwaga: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 dokument, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 5,

2) dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 dokument, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2,

3) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,

Wzór ww. wykazu zamawiający prześle wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem , o którym mowa w ust. 2.

Po zmianie:
1) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- dokument, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 5,
2) dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- dokument, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2,
3) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,

Wzór ww. wykazu zamawiający prześle wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem , o którym mowa w ust. 2.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy pzp - postanowienia o zasadach zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 1) lit. a), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której znajdzie zastosowanie zmiana stawki podatku;
3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 1) lit. b) i c), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
4) w przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy wykonujących doręczanie i odbiór przesyłek pocztowych w placówce pocztowej w Brwinowie, związane z realizacją niniejszej umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy;
5) w przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wykonującym doręczania i odbiór przesyłek pocztowych zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w placówce pocztowej w Brwinowie związane z realizacją niniejszej umowy. Kwota odpowiadająca wzrostowi zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy;
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku wcześniejszego lub późniejszego wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;
7) zmiany cen jednostkowych brutto w czasie realizacji zawartej umowy, w przypadku sytuacji wydania przez Prezesa UKE decyzji przewidzianej art. 53 ust.2 Prawa pocztowego;
8) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku wcześniejszego lub późniejszego wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;
3) zmiany cen jednostkowych brutto w czasie realizacji zawartej umowy, w przypadku sytuacji wydania przez Prezesa UKE decyzji przewidzianej art. 53 ust.2 Prawa pocztowego;
4) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.