eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłoczewRoboty remontowe na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Złoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloczew@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zloczew

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gov.pl/nadlesnictwo-zloczew/postepowanie-przetargowe-pn-roboty-remontowe-na-terenie-nadlesnictwa-zloczew-w-2022-r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c61982b-e257-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty budynków na terenie Nadleśnictwa Złoczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. cześć - Remont lokalu mieszkalnego w Złoczewie
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Złoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, projekcie umowy (załącznik Nr 10 do SWZ) oraz w:
a) Dokumentacji projektowej – opisach robót (załącznik Nr 11 do SWZ ) w szczególności:
 Przedmiarach robót będące podstawą do obliczenia ceny (załącznik Nr 6 do SWZ).
 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 88725,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. cześć - Remont elewacji - Osada Grójec
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Złoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, projekcie umowy (załącznik Nr 10 do SWZ) oraz w:
a) Dokumentacji projektowej – opisach robót (załącznik Nr 11 do SWZ ) w szczególności:
 Przedmiarach robót będące podstawą do obliczenia ceny (załącznik Nr 6 do SWZ).
 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16893,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. cześć - Remont łazienki - Szkółka w Dąbrowie
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Złoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, projekcie umowy (załącznik Nr 10 do SWZ) oraz w:
a) Dokumentacji projektowej – opisach robót (załącznik Nr 11 do SWZ ) w szczególności:
 Przedmiarach robót będące podstawą do obliczenia ceny (załącznik Nr 6 do SWZ).
 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 20616,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. cześć - Remont zadaszenia tarasu - Leśniczówka Stolec

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Złoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, projekcie umowy (załącznik Nr 10 do SWZ) oraz w:
a) Dokumentacji projektowej – opisach robót (załącznik Nr 11 do SWZ ) w szczególności:
 Przedmiarach robót będące podstawą do obliczenia ceny (załącznik Nr 6 do SWZ).
 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 5906,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
5. cześć - Remont ogrodzenia - Leśniczówka Brąszewice

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Złoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, projekcie umowy (załącznik Nr 10 do SWZ) oraz w:
a) Dokumentacji projektowej – opisach robót (załącznik Nr 11 do SWZ ) w szczególności:
 Przedmiarach robót będące podstawą do obliczenia ceny (załącznik Nr 6 do SWZ).
 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2283,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „W i B” Stanisław Węzikowski, Jan Byczkowski, Krzysztof Węzikowski spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Stanisław Węzikowski, Jan Byczkowski, Krzysztof Węzikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271008667

7.3.3) Ulica: ul. Zakładników 35A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający uznał, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla cz. 5. Remont ogrodzenia - Leśniczówka Brąszewice nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.