eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin C › Modernizacja infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Pod-stawowej w Hornówku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Pod-stawowej w Hornówku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://izabelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Pod-stawowej w Hornówku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-787f0f98-29f6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018038/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Modernizację infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Podstawowej w Hornówku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329988/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRU.271.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zaprojektowanie i wykonanie sieci LAN i WLAN w budynku Szkoły Podstawowej w Hornówku. Za-pewnienie przewodowego i bezprzewodowego dostępu do zasobów lokalnej sieci komputerowej i Inter-netu w celach edukacyjnych i administracyjnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia.

• Sieć zlokalizowana zostanie w 2-kondygnacyjnym budynku.
• Przewiduje się montaż punktów dostępowych AP (Access Point) na korytarzach przy salach szkolnych oraz pomieszczeniach administracyjnych.
• Przy 3 wejściach do budynku oraz przy wejściu do stołówki należy wykonać punkty elektryczno-logiczne dla systemu kontroli dostępu KD na potrzeby działania czytnika legitymacji.
• Przewiduje się wykonanie GPD (Główny Punkt Dystrybucyjny) w szafie RACK w pomieszczeniu Serwe-rowni.
• Przewiduje się wykonanie pośredniego punktu dystrybucyjnego (PD) na parterze.
• Okablowanie wykonane zostanie w oparciu o nieekranowany kabel U/UTP kategorii 6a wg normy TIA/EIA-568-B.
• Okablowanie pionowe (połączenie pomiędzy GPD a PD zostanie wykonane światłowodem jednomodo-wym min. 4 włóknowym), dodatkowo zainstalowane zostanie okablowanie nadmiarowe nieekranowany ka-bel U/UTP kategorii 6a wg normy TIA/EIA-568-B.
• W przypadku konieczności wykonania obwodu elektrycznego do zasilania GPD. Obwód zabezpieczyć nie-zależnym wyłącznikiem różnicowoprądowym z członem nadprądowym.
• Wszystkie urządzenia aktywne muszą być w pełni kompatybilne i umożliwiać zarządzanie przez system zarządzania siecią Unifi funkcjonującą na innych budynkach zarządzanych przez UG Izabelin.
Montaż korytek kablowych wraz z przebiciami w przegrodach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

44322100-4 - Kanały kablowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512245,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793854,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512245,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCREEN 7 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012084766

7.3.3) Ulica: Połczyńska 21a lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-207

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512245,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.