Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329988/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Pod-stawowej w Hornówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://izabelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Pod-stawowej w Hornówku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-787f0f98-29f6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018038/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Modernizację infrastruktury sieciowej w dwóch budynkach Szkoły Podstawowej w Hornówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329988/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRU.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zaprojektowanie i wykonanie sieci LAN i WLAN w budynku Szkoły Podstawowej w Hornówku. Za-pewnienie przewodowego i bezprzewodowego dostępu do zasobów lokalnej sieci komputerowej i Inter-netu w celach edukacyjnych i administracyjnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia.
• Sieć zlokalizowana zostanie w 2-kondygnacyjnym budynku.
• Przewiduje się montaż punktów dostępowych AP (Access Point) na korytarzach przy salach szkolnych oraz pomieszczeniach administracyjnych.
• Przy 3 wejściach do budynku oraz przy wejściu do stołówki należy wykonać punkty elektryczno-logiczne dla systemu kontroli dostępu KD na potrzeby działania czytnika legitymacji.
• Przewiduje się wykonanie GPD (Główny Punkt Dystrybucyjny) w szafie RACK w pomieszczeniu Serwe-rowni.
• Przewiduje się wykonanie pośredniego punktu dystrybucyjnego (PD) na parterze.
• Okablowanie wykonane zostanie w oparciu o nieekranowany kabel U/UTP kategorii 6a wg normy TIA/EIA-568-B.
• Okablowanie pionowe (połączenie pomiędzy GPD a PD zostanie wykonane światłowodem jednomodo-wym min. 4 włóknowym), dodatkowo zainstalowane zostanie okablowanie nadmiarowe nieekranowany ka-bel U/UTP kategorii 6a wg normy TIA/EIA-568-B.
• W przypadku konieczności wykonania obwodu elektrycznego do zasilania GPD. Obwód zabezpieczyć nie-zależnym wyłącznikiem różnicowoprądowym z członem nadprądowym.
• Wszystkie urządzenia aktywne muszą być w pełni kompatybilne i umożliwiać zarządzanie przez system zarządzania siecią Unifi funkcjonującą na innych budynkach zarządzanych przez UG Izabelin.
Montaż korytek kablowych wraz z przebiciami w przegrodach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
44322100-4 - Kanały kablowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512245,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793854,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512245,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCREEN 7 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012084766
7.3.3) Ulica: Połczyńska 21a lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512245,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI IZABELIN C
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2025 I 2026
- Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2025-2027
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Warszewicach
- Wymiana systemu sygnalizacji pożarowej na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki - Bierestowica
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sieci informatycznej oraz modernizacja instalacji elektrycznej i instalacji sieci w pracowniach komputerowych w obiekcie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.