eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimWykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 844 96 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 844 96 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ce08f8-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ce08f8-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009201/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 859960,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 1 – 34 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.1 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 11866,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 2 – 14 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.2 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5584,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 3 – 69 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.3 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 24081,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 4 – 45 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.4 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 15705,45 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 5 – 48 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.4 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 16752,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 6 – 33 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.6 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 11866,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 7 – 76 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.7 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 148678,26 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 8 – 86 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.8 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 64915,86 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 9 – 118 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.9 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 95977,75 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 10 – 51 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.10 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 144839,15 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 11 – 79 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.11 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 57935,66 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 12 – 20 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.12 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 6980,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10362,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27183,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10362,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270

7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10362,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4876,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270

7.3.3) Ulica: ul. Rogatka, 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4876,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15955,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15955,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15955,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10405,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35977,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10405,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10405,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11099,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11099,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11099,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10362,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10362,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270

7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10362,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491

7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491

7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107932,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107932,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278253412

7.3.3) Ulica: SOKOLSKA 65

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107932,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491

7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92311,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491

7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6095,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6095,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270

7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6095,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Poniżej wskazane terminy dotyczą dostarczenia operatów szacunkowych w formie elektronicznej drogą mailową do wstępnej weryfikacji:
część 1 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 2 – do 21 dni od daty podpisania umowy
część 3 – do 35 dni od daty podpisania umowy
część 4 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 5 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 6 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 7 – do 60 dni od daty podpisania umowy
część 8 – do 45 dni od daty podpisania umowy
część 9 – do 50 dni od daty podpisania umowy
część 10 – do 60 dni od daty podpisania umowy
część 11 – do 45 dni od daty podpisania umowy
część 12 – do 30 dni od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.