Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00222733/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00374287/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 844 96 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 844 96 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ce08f8-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ce08f8-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009201/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie operatów szacunkowych do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa (12 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 859960,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 1 – 34 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.1 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 11866,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 2 – 14 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.2 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 5584,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 3 – 69 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.3 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 24081,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 4 – 45 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.4 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 15705,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 5 – 48 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.4 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 16752,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 6 – 33 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.6 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 11866,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 7 – 76 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.7 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 148678,26 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 8 – 86 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.8 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 64915,86 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 9 – 118 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.9 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 95977,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 10 – 51 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.10 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 144839,15 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 11 – 79 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.11 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 57935,66 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 12 części.
część 12 – 20 operatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od 5.12 do SWZ.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wymagane są aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 6980,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10362,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27183,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10362,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270
7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
jakie przetargi wygrała firma
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10362,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4876,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270
7.3.3) Ulica: ul. Rogatka, 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
jakie przetargi wygrała firma
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4876,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15955,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15955,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
jakie przetargi wygrała firma
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15955,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10405,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35977,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10405,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
jakie przetargi wygrała firma
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10405,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11099,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11099,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520768046
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 8A
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
jakie przetargi wygrała firma
WYCEŃ NIERUCHOMOŚĆ Rzeczoznawca Majątkowy Aneta Barańczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11099,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10362,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10362,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270
7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
jakie przetargi wygrała firma
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10362,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107932,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107932,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278253412
7.3.3) Ulica: SOKOLSKA 65
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107932,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92311,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360520491
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14 lokal 2.13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6095,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6095,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270
7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
jakie przetargi wygrała firma
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6095,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
część 1 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 2 – do 21 dni od daty podpisania umowy
część 3 – do 35 dni od daty podpisania umowy
część 4 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 5 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 6 – do 30 dni od daty podpisania umowy
część 7 – do 60 dni od daty podpisania umowy
część 8 – do 45 dni od daty podpisania umowy
część 9 – do 50 dni od daty podpisania umowy
część 10 – do 60 dni od daty podpisania umowy
część 11 – do 45 dni od daty podpisania umowy
część 12 – do 30 dni od daty podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- Inżynier Kontraktu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.