eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów MałopolskiPrzebudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim. Etap II - Wymiana posadzki oraz dostawa i montaż wyposażenia.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim.
Etap II – Wymiana posadzki oraz dostawa i montaż wyposażenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sędziszów Małopolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 16 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim.
Etap II – Wymiana posadzki oraz dostawa i montaż wyposażenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9782971-0731-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008080/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162935/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim. Etap II – Dostawa i montaż wyposażenia.”
2. Zadanie obejmuje swoim zakresem:
1) Roboty remontowe polegające na wymianie posadzki w sali kinowo-teatralnej
2) Dostawę i montaż foteli do sali kinowo-teatralnej
3) Dostawę i montaż technologii sceny oraz okotarowania
Poprzez dostawę należy rozumieć zakup, transport, opakowanie, wyładunek i wniesienie foteli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i wymagane warunki, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz posiadać atesty i certyfikaty wymagane prawem i dopuszczające do stosowania na rynku polskim.
4. UWAGA! Demontaż istniejących foteli wraz z ich zagospodarowaniem będzie leżeć po stronie Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie elementy znajdujące się w sali, których roboty nie będą bezpośrednio dotyczyć tj. ekran, ściany, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670612,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPN Kartuzy Witold Stec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521213306

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.