Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174969/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00186594/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2
1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 864 73 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c67a34-10d1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont drogi leśnej „Do Królowej” w leśnictwie MorgiDroga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.
Droga przebiega przez działki nr 18031/1, 18030.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych
- Długość do przebudowy – 300,0 mb
- Szerokość pasa drogowego – 4,00 - 6,00 m
- Szerokość jezdni – 3,00 m
- Szerokość poboczy zmienna – 0,40- 0,80 m
- Konstrukcja nawierzchni drogi :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 25 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
c) pobocza z tłucznia kamiennego fr. 32-63 mm o gr. 10 cm
- Konstrukcja placów składowych :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 30 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
- Wodospusty drewniane – drążone 6 sztuk wodospustów drewnianych o dł. 6,0-7,0 m, które należy zabudować na drodze w zależności od spadku w uzgodnieniu z Inwestorem. Wodospusty należy ułożyć pod kątem 30 stopni w stosunku do osi drogi i odprowadzić je zgodnie z ukształtowaniem terenu w kierunku naturalnego spadku,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 273930,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont drogi leśnej nr 31 wzdłuż kaszycy w leśnictwie GlinkaDroga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 40,0 mb i szerokości 3,00 m.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego na całej szerokości
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 15041,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont drogi leśnej nr 34 w leśnictwie GlinkaDroga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 250,0 mb i szerokości 3,00 m.
Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 35 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm ,
- Rozbiórkę wodospustów drewnianych o dł. 5,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 63701,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Remont drogi leśnej nr 40 w leśnictwie PlaskurówkaDroga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Plaskurówka.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości łącznej 650,0 mb i szerokości 3,5 m.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawa uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 106552,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Remont drogi leśnej „Dziurowa” w leśnictwie OkrągłeDroga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Okrągłe.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej od 0+000 do 0+235 o długości 235,0 mb i szerokości 3,0 m.
Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawę uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej wraz ze zmiałowaniem. Odcinek o długości 170,0 mb.
- Wzmocnienia istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm pod ułożenie płyt YOMB
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 59139,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Remont składu drewna w leśnictwie MorgiSkład drewna przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje powierzchnię 564,0 m2
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne karczowanie pni.
- Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami.
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 118669,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Remont mostu na drodze leśnej „Do Klina” w leśnictwie CichaRemontowany most zlokalizowany jest na drodze leśnej „Do Klina” terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Cicha.
Podstawowe parametry mostu
- Rozpiętość w świetle podpór Lt=6,10 m
- Długość całkowita obiektu Lc=8,80 m
- Przekrój poprzeczny na moście - jezdnia 4,20 m, kapy chodnikowe 2 x 0,40 m
- Całkowita szerokość na obiekcie 5,00 m
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności:
- Wymianę zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu.
- Remont pomostu czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami stalowymi.
- Umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
- Odtworzenie zniszczonych skrzydeł.
- Ułożenie nawierzchni na dojazdach do mostu.
Na czas prowadzenia robót należy zapewnić objazd w postaci przepustu wraz z nawierzchnią objazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 147908,21 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Remont barier oraz nawierzchni na moście „Jakubków” na drodze leśnej w leśnictwie Złatna.Most którego bariery i nawierzchnia przeznaczone są do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Złatna.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm.
- Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm.
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu średnio 8 cm.
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm.
- Naprawę elementów pochylonych.
- Miniowanie krat i balustrad z prętów prostych.
- Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 11988,59 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Zabezpieczenie korpusu drogi leśnej nr 2 w leśnictwie Nickulina.Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Nickulina.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie konstrukcji drewnianej z wyrębami z drewna okrągłego
- Wykonanie kaszyc drewniano – kamiennych skrzyniowych klamrowanych o wysokość od 0,5 m do 1,1 m , szer.1,20 m i długości łącznej 50,0 m.
- Wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.
- Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach.
- Obsypanie korony kaszycy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 84829,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Odbudowa uszkodzonych murów na drodze leśnej nr 31 w leśnictwie Glinka.Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy. Do wypełnienia koszy przyjęto materiałem kamiennym.
- Wykonanie drenażu za koszami kamienno - siatkowymi - podsypka filtracyjna w gotowym wykopie wykonana z gotowego kruszywa.
- Wykonanie drenażu rurowego jednorzędowego (dren francuski - zawinięty w geowłókninie) w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym - rury perforowane o śr. nom. 110 mm.
- Wykonanie 5 szt. ścian oporowych grubości u podstawy 1,0 m do 0,50 m w szczycie i długości 1,2 m , wysokość 6,0 m układanych na zaprawie cementowej z kamienia łupanego.
- Wykonanie wzmocnień wzdłuż istniejącego muru wraz z jego kotwieniem do istniejącego muru.
- Wykonanie spoinowania murów kamiennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 73266,96 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Wykonanie i montaż drewnianych wodospustów na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły.Przeznaczone do wymiany wodospusty zlokalizowane są na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki i znajdują się na terenie 15 leśnictw Nadleśnictwa Ujsoły.
Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa dróg leśnych bez naruszenia prawa własności osób trzecich.
Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Rozbiórki 200 sztuk uszkodzonych wodospustów drewnianych o dł. 6,0 m.
- Zabudowy 200 sztuk nowych wodospustów drewnianych,
w tym:
podsypka tłuczniowa [tłuczeń 6-20 mm], zamontowanie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego z drewna świerkowego, obsypanie wodospustu tłuczniem [tłuczeń 6-20 mm] wraz z zagęszczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 153156,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299994,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311284,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299994,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX" 34-350 ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
jakie przetargi wygrała firma
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299994,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17948,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21796,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21796,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21796,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67712,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77994,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67712,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67712,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98999,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114538,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98999,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
jakie przetargi wygrała firma
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98999,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60058,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70925,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60058,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60058,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127999,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156460,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127999,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
jakie przetargi wygrała firma
STOPKA BARTŁOMIEJ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"BATEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127999,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180999,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208402,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208402,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208402,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15655,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15655,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15655,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15655,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63404,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89227,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89227,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89227,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82331,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82331,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82331,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82331,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171366,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196924,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196924,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196924,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.