eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówRozbudowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Żeromskiego, budowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Krańcowej oraz budowa oświetlenia przejść dla pieszych w Lubartowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Żeromskiego, budowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Krańcowej oraz budowa oświetlenia przejść dla pieszych w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: (81) 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac846276-e598-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Żeromskiego, budowa oświetlenia drogowego drogi bocznej ul. Krańcowej oraz budowa oświetlenia przejść dla pieszych w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac846276-e598-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073374/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego i doświetlenia przejść dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego podwieszonego oświetlenia drogowego przy drodze bocznej ul. Żeromskiego w Lubartowie na działkach nr: 982/3 i 989/1, obręb 0007 Śródmieście - część I zamówienia.
2) Zakres prac obejmuje:
Część I
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż słupów oświetleniowych,
- wykonanie wykopu pod kabel,
- układanie kabla,
- wykonanie podłączeń,
- wykonanie pomiarów,
- ochrona od porażeń,
- ochrona przepięciowa,
- uziemienia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj. w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), informacji BIOZ.
4) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący nie mniej niż 36 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 28317,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze bocznej ul. Krańcowej w Lubartowie – na działkach nr: 177/24, 177/21, 177/18, 177/2, 177/15 obr. 9 Glinianki- część II zamówienia.
2) Zakres prac obejmuje:
Część II
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż słupów oświetleniowych,
- wykonanie wykopu pod kabel,
- układanie kabla,
- wykonanie podłączeń,
- wykonanie pomiarów,
- ochrona od porażeń,
- ochrona przepięciowa,
- uziemienia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj. w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), informacji BIOZ.
4) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący nie mniej niż 36 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 72710,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa doświetlenia przejść dla pieszych ul. Cicha na wysokości bloku nr 5, ul. Piaskowa przy skrzyżowaniu z ul. 1 Maja, ul. Słowackiego na wysokości posesji nr 43 („Podkowa”) – część III zamówienia.
2) Zakres prac obejmuje:
Część III
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż słupów oświetleniowych,
- wykonanie przejścia linii kablowej w pasie drogowym metodą bezwykopową,
- układanie kabla,
- wykonanie połączeń,
- ochrona od porażeń,
- ochrona przepięciowa,
- uziemienia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj. w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), informacji BIOZ.
4) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący nie mniej niż 36 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 50049,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64329,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64329,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64329,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-TERM Tadeusz Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430855705

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 5

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64329,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163098,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163098,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163098,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-TERM Tadeusz Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430855705

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 5

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163098,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części III zostało unieważnione na podstawie art, 255 pkt 3) ww. ustawy. W postępowaniu w części III złożono jedną ofertę:
GEO-TERM Tadeusz Kowalczyk, ul. Nadrzeczna 5, 21-100 Lubartów
Część III: cena brutto - 120 786,00 zł.
Z uwagi na fakt, że cena jedynej oferty przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w części III zamówienia tj. 60 600,00 zł, a Zamawiający nie mógł tej kwoty zwiększyć do wysokości ceny tej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie w części III na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.