eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Budowa tarasu rekreacyjnego przy basenie otwartym miejscowości Wysoka



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tarasu rekreacyjnego przy basenie otwartym miejscowości Wysoka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 22 64

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d927681e-0396-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tarasu rekreacyjnego przy basenie otwartym miejscowości Wysoka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d927681e-0396-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060730/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa tarasu rekreacyjnego przy basenie otwartym w miejscowości Wysoka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamów. publiczne udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1
pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4 pkt 1
Pzp – Gminę Łańcut, osobie prawnej tj. ZGK sp. z o.o.
z siedzibą w Soninie, ponieważ spełnione są łącznie ustawowe przesłanki.
Gmina Łańcut jako podmiot Zamawiający będący jednostką sektora finansów publicznych posiada 100% udziałów w spółce
ZGK sp. z o.o. z siedzibą w Soninie. Zamawiający sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na
cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności spółki
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Łańcut sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
Zamawiającego sprawującego kontrolę, ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału
prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP. 271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamierzenie obejmuje wykonanie następujących prac (robót budowlanych):
1) wykonanie posadowienia punktowego;
2) ułożenie elementów legarowych;
3) wykonanie podłogi z drewna litego (pow. około 76m2);
4) montaż pochwytów dla zapewnienia bezpieczeństwa;
5) montaż elementów zacieniających w postaci żagla (zadaszenie z tkaniny lub materiału sztucznego spełniającego analogiczna funkcję) na podporach drewnianych.
Montaż elementów wyposażenia:
1) Montaż słupka serwisowego dla rowerów - słupek montowany do podłoża zawierający między innymi klucze, śrubokręty, pompkę montowany jako gotowe urządzenie;
2) Dostawa ławek parkowych oraz stołów umieszczonych na części podestu;
3) Dostawa roślin doniczkowych – palmy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Łańcut sp. z o.o. z siedzibą w Soninie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151812125

7.3.3) Ulica: Sonina 251 b

7.3.4) Miejscowość: Sonina

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185966,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.