Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228404/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikrobusa do transportu 9 osób dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +4874 8325380
1.5.8.) Numer faksu: +4874 8325393
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-dzierzoniow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kppsp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikrobusa do transportu 9 osób dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0e5956-2acb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00149051/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mikrobusa do transportu 9 osób dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156148,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrobusa do transportu 9 osób dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w 2021 roku (wraz ze wszystkimi urządzeniami dodatkowymi, w tym oponami).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ, tj. w załączniku nr 7 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia", zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 6 do SWZ pn. „Projektowane postanowienia umowy”, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia z pełnymi zbiornikami paliwa i płynów eksploatacyjnych.
4. Odbiór faktyczny przedmiotu zamówienia przeprowadzony będzie w siedzibie Wykonawcy.
5. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dołączyć:
- Wykonawca dostarczy dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu jako specjalnego pożarniczego, wynikającą z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. Samochód musi spełniać wymagania dla pojazdu specjalnego pożarniczego potwierdzone odpowiednim dokumentem - dokumenty wydane przez OKRĘGOWĄ STACJĘ KONTROLI POJAZDÓW.
W sytuacji, gdy dostarczenie wymaganego dokumentu możliwe będzie po zarejestrowaniu pojazdu, dopuszcza się dostarczenie po dokonaniu odbioru, jednak wszelkie koszty z tym związane pokrywa Wykonawca,
- instrukcję użytkowania i konserwacji sporządzoną w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- instrukcję obsługi urządzeń zamontowanych na stałe (np. sygnalizacja pojazdu uprzywilejowanego, radiotelefon itp.),
- książkę serwisową i gwarancyjną (dopuszcza się wersje elektroniczną),
- inne dokumenty załączone przez dostawcę wyposażenia,
- informacje o nazwie i adresie autoryzowanych serwisów wyznaczonych do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych,
- listę wyposażenia wchodzącego w skład zamówienia wraz z podaniem wartości poszczególnych elementów.
6. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia i załącznikach i być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami prawa krajowego,
b) być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy,
c) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej oraz umożliwiającej jego rejestrację na terytorium RP.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia.
8. Pojazd oraz wszystkie składniki jego wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania, wynikające z SWZ i odrębnych przepisów (jeżeli dotyczy).
9. Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 24 miesięcy gwarancji na pojazd bez wskazań licznika kilometrów oraz minimum 72 miesięcy gwarancji na perforacje blach. Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank - Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: ul. Jagielońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wyk.rb polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w ramach realizacji zadania inwest.pn.:"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem(...)"
- Wyk. dok. proj.,STWIORB z podziałem na 3 części zam. które dot. termomodernizacji budynków zlok. przy:Cześć I ul.Nowowiejskiej 17,Część II ul.Nowowiejskiej 47,Część III ul. Nowowiejskiej 141w Dz-wie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- "Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych."
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Złotkowie
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM-6 SZT W RAMACH PROJEKTU"BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE-ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu Full Hybrid na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.