Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327311/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2021/BZP 00317570/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa 40-tu przejść dla pieszych na drogach powiatowycych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopatow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa 40-tu przejść dla pieszych na drogach powiatowycych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef7b7e0-4155-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000916/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i przebudowa 40-tu przejść dla pieszych wraz z oświetleniem i dojściami, mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej.
Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie, ul. Lipowska 2, 27-500 Opatów,
inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie jest Pani Katarzyna Gembalska inspektor@cbi24.pl. *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Budowa i przebudowa 40-tu przejść dla pieszych na drogach powiatowych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.
prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 24.10.2019, poz. 2019 z późniejszymi zmianami)), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0688T w m. Tarłów ul. Spacerowa.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 345,5 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - 273,2 m2
- umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi - 48 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 672,83 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – 42,28 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0688T w m. Tarłów na skrzyżowaniu z droga gminną.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 978,5 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 815,6 m2
- umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi - 24 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1613 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – 76,56 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0686T w m. Ciszyca Górna.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 625,25 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 474,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1020 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 26,88 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 0686T i 0763T w m. Ciszyca Górna
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 1134,75 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 967,80 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1706 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 113,67 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 0711T w m. Jastrzębska Wola.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 750,75 m2
- budowa chodnika, zatoki i zjazdów z kostki brukowej - ok. 620,40 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 882 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 41,71 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0776T w m. Ujazd.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 471,25 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 440,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 888 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe,
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 42,66 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0716T w m. Baćkowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 146 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 141,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 457 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 32,25 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 40m.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 0720T i 0725T w m. Włostów.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 77 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 96,20 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe,
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 116,03 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0723T u zbiegu ul. Partyzantów i Słowackiego w m. Opatów.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 701 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - 686,60 m2
- umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi - 64 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 410 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – 74,44 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 0730T i 0731T w m. Malice.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 176 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 161,60 m2
- umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi - 40 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe,
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 80,63 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 0758T w m. Smugi. (okolice przystanku PKS).
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 621m2
- budowa zatoki autobusowej i chodnika z kostki brukowej - ok. 418,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1182,98 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 31,66 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych na wysokości ośrodka zdrowia NFZ w ciągu drogi powiatowej nr 0703T m. Sadowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 446 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 441,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1242,0m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 33,6 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych na wysokości szkoły podstawowej w ciągu drogi powiatowej nr 0703T m. Sadowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 452 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 447,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1309 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 38,56 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – 22m.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Budowa przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 0720T w m. Grocholice przy skrzyżowaniu z drogą gminną.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 775,50m2
- budowa zatoki autobusowej i chodnika z kostki brukowej - ok. 702,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 815 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 29,50 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych w km 0+016 w ciągu drogi powiatowej nr 0685T w m. Jakubowice
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok.311,25 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 259,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 669 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 40,13 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych w km 0+216 w ciągu drogi powiatowej nr 0685T w m. Jakubowice
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 614,50m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 503,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1004 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 26,88 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 16m.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej 0720T i 0722T w m. Mydłów
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 290 m2
- budowa chodnika, zjazdów z kostki brukowej - ok. 270,80 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 107,50 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej 0717T z drogami gminnymi w m. Modliborzyce.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 290 m2
- budowa chodnika, zjazdów z kostki brukowej - ok. 270,80 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 107,50 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 0716T i 0718T w m. Baćkowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 498 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 498 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 965 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – 115,4 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żądać od wykonawców wniesienia wadium na każdą Część z osobna.2. Zamawiający określa kwotę wadium w każdej Części w wysokości:
Część nr 1. 1800 zł
Część nr 2. 5000 zł
Część nr 3. 2600 zł
Część nr 4. 6000 zł
Część nr 5. 2900 zł
Część nr 6. 2300 zł
Część nr 7. 1200 zł
Część nr 8. 2000 zł
Część nr 9. 3700 zł
Część nr 10. 2000 zł
Część nr 11. 2500 zł
Część nr 12. 2600 zł
Część nr 13. 2700 zł
Część nr 14. 3500 zł
Część nr 15. 1800 zł
Część nr 16. 2700 zł
Część nr 17. 2700 zł
Część nr 18. 2400 zł
Część nr 19. 4000 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nr rachunki: Bank Spółdzielczy w Kielcach O/OPATÓW 44 8493 0004 0120 0349 9399 0002
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy.1. W razie zmiany waluty obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub zmiany przepisów podatkowych mających bezpośredni wpływ na ceny, w szczególności wysokości podatku VAT, Umowa zostanie zmieniona, z zachowaniem formy pisemnej. W razie zmiany waluty obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone zgodnie z oficjalnie obowiązującym kursem wymiany. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie brutto zostanie zmienione odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będzie obowiązywać z dniem wejścia w życie zmienionych stawek VAT.
2. Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku:
1) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy;
2) nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji technicznej, jeśli jest przewidziana;
3) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego;
4) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy, które nastąpiły wskutek siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego;
5) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
3. W razie wystąpienia sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Remont drogi powiatowej nr 1569T (stary nr 0745T) Przybysławice - Chrapanów w m. Śmiłów w km 1+175 - 1+549 odc. dł. 0,374 km
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.