Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku SPZZOZ w Staszowie celem optymalizacji dostępności do rehabilitacji zawodowej,
społecznej i leczniczej osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5ff732b-f08c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku SPZZOZ w Staszowie celem optymalizacji dostępności do rehabilitacji zawodowej,społecznej i leczniczej osób niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ff732b-f08c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie celem optymalizacji dostępności do rehabilitacji zawodowej, społecznej i leczniczej osób niepełnosprawnych - wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlano-montażowych w celu wykonania przedmiotowego zadania, tj. w szczególność:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (montażowo – rejestracyjnej) dla realizowanej dostawy dźwigów wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem w UDT wraz z wykonaniem niezbędnych ekspertyz technicznych szybów windowych pod kątem wytrzymałościowym,
b) demontaż istniejących dźwigów osobowych,
c) wykonanie niezbędnych prac budowlano - adaptacyjnych szybów windowych oraz dostawy wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych i kompletnych dźwigów osobowych.
d) wykonanie niezbędnych badań i prób ruchowych oraz uczestnictwo w odbiorze dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (wraz z opłaceniem kosztów badania i rejestracji dźwigów) oraz uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez właściwy organ administracyjny zainstalowanych dźwigów osobowych,
e) świadczenie usług serwisowych, czynności konserwacyjnych dźwigów osobowych w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzeń dźwigowych w ciągłej sprawności technicznej w okresie gwarancji/rękojmi wraz z prowadzeniem pogotowia awaryjnego (całodobowego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
a) Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
3. Dźwigi oraz urządzenia wchodzące w skład infrastruktury związanej z ich funkcjonowaniem muszą odpowiadać wymaganiom stawianym przez przepisy prawa i spełniać przewidziane dla nich normy techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WT LIFT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122511619
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 6 lokal 45
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie montażu i prac budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.