Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309455/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEGLĄD KONSERWACYJNY INSTALACJI I URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI W BUDYNKACH INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEGLĄD KONSERWACYJNY INSTALACJI I URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI W BUDYNKACH INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844d818e-11a2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ikolej.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.06.TP.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie:
- 4 przeglądów konserwacyjnych instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w obiektach Zamawiającego w terminach:
I przegląd do 31 lipca 2023 r.,
II przegląd po sezonie chłodniczym do 30 listopada 2023 r.,
III przegląd po sezonie grzewczym do 31 maja 2024 r.,
IV przegląd po sezonie chłodniczym do 30 listopada 2024 r.;
- co dwutygodniowych przeglądów agregatów jednostek zewnętrznych urządzeń;
- usuwanie awarii i usterek instalacji oraz urządzeń klimatyzacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena oferty brutto (a), zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia - oceniana oferta może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 90 punktów;
2. cenę za 1 (jedną ) RBG (b) wynagrodzenia za świadczenie usług dotyczących usuwania awarii i usterek - oceniana oferta może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie przeglądów, konserwacji, kontroli urządzeń klimatyzacji - przy czym wartość brutto, usługi wyniosła nie mniej niż 50.000,00 złotych (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej usługi);
2. posiada Certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego urządzeń będących przedmiotem zamówienia, tj. urządzenia firmy; Mitsubischi Electric, certyfikat w zakresie urządzeń: City Multi oraz M&Mr. Slim, certyfikat w zakresie urządzeń firmy Toshiba, certyfikat w zakresie urządzeń firmy Gree;
3. posiada aktualny Certyfikat F-gaz dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego;
4. dysponuje potencjałem technicznym, w tym odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do realizacji przedmiotu zamówienia;
5. dysponuje potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat F-gaz dla personelu wykonującego czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania Kategorii I wydany przez Urząd Dozoru Technicznego;
b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne - kat. E i kat. D w zakresie eksploatacji i dozoru uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392);
c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. E i kat. D w zakresie eksploatacji i dozoru uprawniające do konserwacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych - wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392);
d) osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają aktualne badania wysokościowe dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 m.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy na zasadach określonych w §11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia w związku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego szczegółowe informacje w zakresie sposobu kalkulacji kosztów przyjętych przez Wykonawcę na potrzeby sporządzenia oferty oraz wysokości tych kosztów, opatrzony datą pewną nie później niż na dzień zawarcia umowy (zgodnie z zasadami waloryzacji wynagrodzenia określonymi w §11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność kontraktową i deliktową Wykonawcy (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP
- Świadczenie usług kompleksowego serwisu pogwarancyjnego dwóch automatycznych mroźni osocza wraz z obsługą systemu informatycznego do nadzorowania operacji magazynowych HYDRA w okresie 12 m-cy.
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
- Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.