eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GózdBudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Gózd, gmina Gózd



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Gózd, gmina Gózd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483202097

1.5.8.) Numer faksu: 483202097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Gózd, gmina Gózd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0683d4b-ccc5-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Gózd, gmina Gózd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBiI.ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1455533,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działkach Nr 714/5, 715/4 w miejscowości Gózd.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Planowane przedsięwzięcie ma na celu uzupełnienie funkcjonującego na terenie gminy systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Projektowany Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych stanowić będzie miejsce bezpiecznego dla środowiska i ludzi oraz zgodnego z prawem zbierania i magazynowania dostarczanych przez mieszkańców odpadów komunalnych, które będą przekazywane zgodnie z obowiązującymi przepisami do ponownego użycia, recyklingu oraz odzysku innymi metodami. W punkcie gromadzone będą odpady komunalne selektywnie zbierane
z wyłączeniem zmieszanych odpadów komunalnych, metali oraz odpadów zawierających azbest.

W ramach planowanej inwestycji przewiduje się:
 budynek socjalno-biurowy z pkt. napraw i ponownego użycia,
 wiata magazynowa na odpady,
 waga samochodowa,
 utwardzony plac manewrowo-składowy, chodniki,
 kontenery magazynowe i pojemniki,
 ogrodzenie terenu z bramą wjazdową i furtką,
 urządzenia małej architektury,
 hydrant,
 zjazd z drogi gminnej,
 przyłącza i zjazd,
 wewnętrzna instalacja deszczowa, kanalizacyjna, telekomunikacyjna, elektryczna, wodociągowa.
Uwaga: Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne
o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

Szczegółowy zakres prac wskazano w projekcie wykonawczym, SST i przedmiarach robót stanowiących odpowiednio załączniki nr 11 – 16 do SWZ.
Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacja projektowa, SST oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego.

Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych
w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej.

Kosztorysy ofertowe będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostaną przedłożone przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 3-5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych
i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
• Wykonać roboty budowlane związane z budową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót kosztorysów ofertowych.
• Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania
w/w przedmiotu zamówienia – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego”
i projektu technicznego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna.
• Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu bu¬dowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren.
• Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy; uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
• Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
• Wykonać wszystkie roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową
i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. Zastosowane materiały
i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Materiały powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie
z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1333) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonych w normach i STWiORB.
• Sporządzić dokumentację powykonawczą.
• Uzyskać wszelkie opinie, zgody niezbędne do dopuszczenia do użytkowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o pozwolenie na użytkowanie zgodnie z art. 36 ust. 1 i 36a
ust. 1 oraz art. 55 ust. 1 i 2 Prawo budowlane. Przed oddaniem przedmiotowej inwestycji do użytkowania należy uzyskać decyzję wodnoprawną w zakresie odprowadzania ścieków z powierzchni Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.

Z uwagi na ryczałtowy rodzaj wynagrodzenia Wykonawca w koszty wykonania niniejszego zamówienia powinien skalkulować m.in. koszty wytworzenia przedmiotu umowy tj. energii elektrycznej, wody, robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy, usuwania ścieków, organizacji zaplecza socjalnego, oświetlenia, dozorowania placu budowy, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, rozruchu, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

44613000-0 - Duże pojemniki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1863000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212797,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1863000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana ES-BUD Robert Szyszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670962013

7.3.3) Ulica: Przytycka 162

7.3.4) Miejscowość: Bielicha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1863000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.