eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutówkoTermomodernizacja leśniczówki Zaleśniak



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja leśniczówki Zaleśniak

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutówko 18

1.5.2.) Miejscowość: Lutówko

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-407

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 388 47 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.lutowko@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/15177/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja leśniczówki Zaleśniak

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7bf152-3012-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030186/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja leśniczówki Zaleśniak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235729/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.6.2021/II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 505805,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku leśniczówki Zaleśniak wg załączonej dokumentacji projektowej. Budynek znajduje się na terenie Nadleśnictwa Lutówko w miejscowości Zaleśniak 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie, na działce ewidencyjnej nr 177/1LP, gmina Sępólno Krajeńskie.
Prace remontowe do wykonania przy przedmiotowej inwestycji:
– ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych od ław fundamentowych styropianem gr. 10 cm;
– ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm, wykonanie tynku zewnętrznego;
– ocieplenie stropu nad piwnicą styropianem gr. 12 cm;
– docieplenie stropu nad kancelarią – uzupełnienie braków w istniejącej warstwie wełny mineralnej stropu oraz jego docieplenie wełną mineralną gr. 15 cm;
– uzupełnienie braków w istniejącej warstwie wełny mineralnej dachu oraz docieplenie całego dachu warstwą wełny mineralnej gr. 10 cm;
– docieplenie ścian działowych poddasza wełną mineralną gr. 15 cm;
– obicie dachu deskami gr. 25 mm i 1 x papą;
– wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki;
– wykonanie nowej ławy kominiarskiej;
– przemurowanie kominów z cegły klinkierowej klasy 350;
– wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
– rozebranie podestu wejściowego a po wykonaniu termomodernizacji budynku odtworzenie go od nowa;
– skucie ze ścian i podłóg płytek ceramicznych (oprócz pomieszczenia kuchni i holu), ułożenie nowych płytek na ścianach do wys. 2,0 m i podłogach;
– rozbiórka starych posadzek (oprócz pomieszczenia kuchni i holu) docieplenie posadzek;
– wykonanie ogrzewania podłogowego, wykonanie nowych posadzek i podłóg (wg rysunków);
– w pomieszczeniach łazienki i WC wymiana wszystkich przyborów sanitarnych;
– skucie płytek na tarasie, wyrównanie podłoża i ułożenie desek kompozytowych;
– wykonanie nowej instalacji c.o - opis w branży sanitarnej;
– wymiana pieca c.o na nowy piec na pelet - opis w branży sanitarnej;
– zainstalowanie powietrznej pompy ciepła - opis w branży sanitarnej;
– usunięcie starych grzejników;
– usunięcie starej opaski wokół budynku i wykonanie opaski szer. 50 cm wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm;
– malowanie wszystkich ścian wewnętrznych i sufitów;
– remont tarasu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798772,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798772,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.