Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 282 79 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c503e830-c0e7-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c503e830-c0e7-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035855/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja budynku Liceum Ogółnokształcącego w Ciechocinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.Rz.2720.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 527004,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji frontowej budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku w ramach zadania „Rewitalizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku” przy ul. Kopernika 1 w miejscowości Ciechocinek, gmina m. Ciechocinek działka nr 1158/27, obręb m. Ciechocinek, wpisany wraz z ww. działką do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/13 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu z dnia 27 października 1999r. Budynek kategorii IX. Jest to obiekt zabytkowy który wybudowany był jako skrzydło Hotelu Mullera. Obecnie budynek pełni funkcje oświatową i mieści się w nim Liceum Ogólnokształcące.
Budynek Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku znajduje się przy pasie drogowym ulicy Mikołaja Kopernika elewacją północną, która będzie remontowana. Budynek jest podpiwniczony. Na terenie działki znajdują się utwardzenia w postaci chodników i parkingów oraz zieleń niska. Obsługa komunikacyjna działki odbywa się bezpośrednio z działki drogowej nr 438 na drogę wojewódzką.
Inwestycja ma za cel doprowadzenie obiektu budynku Liceum Ogólnokształcącego do należytego stanu technicznego oraz powstrzymania efektu degradacji elementów elewacyjnych takich jak gzymsy, cokoły, balkony, murki attykowe, schody zewnętrzne od strony ul. Mikołaja Kopernika oraz wymianę obróbek blacharskich wraz z wymianą orynnowania. W zakresie remontu wykonany będzie remont pięciu balkonów, trzech z tralkami i dwóch z balustradami kutymi. Wykonane będą prace remontowe na ściankach attykowych wraz z otworzeniem cokołu walutowego w środkowej ściance attykowej. Oczyszczone i wyremontowane zostaną również elementy takie jak kute balustrady balkonów oraz maszt w postaci kutego krzyża z chorągwi, remont elewacji oraz elementów sztukatorskich.
Roboty budowlane realizowane w ramach zadania prowadzone będą w obiekcie czynnym. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Zamawiającego zaleca się, aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywać pracownicy oraz interesanci. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót.
Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego harmonogram robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589852,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOVAPOL" Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790167039
7.3.3) Ulica: ul.Marii Skłodowskiej
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-04INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów ".
- Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.