Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217595/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków usługowo-biurowych – połączenie funkcjonalne budynków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 507 836 531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7592171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynków usługowo-biurowych – połączenie funkcjonalne budynków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704cf86a-f3c6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.19.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków usługowo-biurowych - połączenie funkcjonalne budynków przy ul. Lenartowicza 4 i 6, 35-051 Rzeszów na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji.
Dokumentację określającą przedmiot zamówienia i stanowiącą podstawę realizacji robót stanowią: Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekt Techniczny sporządzony przez Pracownia Projektowa Architektoniczno-Budowlana i Obsługa Inwestycyjna Orlewski, ul. Wita Stwosza 10, 35-113 Rzeszów, wraz z Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wszelkie roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem, muszą odbywać się wedle Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca, realizując prace musi zachować porządek chronologiczny wskazany w tymże dokumencie.
Zamówienie obejmuje połączenie funkcjonalne dwóch budynków usługowo-biurowych, poprzez wykonanie przebić w ścianach obu budynków, wykonanie nadproży budowlanych, montaż stolarki drzwiowej o odporności ogniowej, roboty malarskie oraz inne drobne roboty towarzyszące.
Ogólny zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, składa się z :
a) robót rozbiórkowych,
b) robót w zakresie wznoszenia ścian i montażu nadproży,
c) robót tynkarskich i malarskich,
d) robót dot. montażu stolarki drzwiowej,
e) robót posadzkarskich i okładzinowych,
f) robót malarskich,
g) robót instalacji c.o. – drobne roboty towarzyszące,
h) robót elektrycznych – drobne roboty towarzyszące,
i) innych robót wykończeniowych towarzyszących.
Zamawiający oświadcza, iż posiada Decyzję z dnia 22.12.2022 r. dot. pozwolenia na budowę w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i z należytą starannością oraz do postępowania zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych składająca się z następujących części:
1) SST – 0 WYMAGANIA OGÓLNE
2) SST – 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE
3) SST – 2 WYKONANIE ŚCIAN, ZAŁOŻENIE NADPROŻY
4) SST – 3 TYNKOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH
5) SST – 4 MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW
6) SST – 5 POŁOŻENIE PŁYTEK CERAMICNYCH NA ŚCIANACH, PODŁOGACH I SCHODACH
7) SST – 6 MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ
8) SST – 7 MONTAŻ INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ I SANITARNEJ, INSTALACJE CENTRALNEGO
OGRZEWANIA
9) SST – 8 INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE
10) Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar
Załącznik nr 6 do SWZ – Dokumentacja projektowa, składająca się z następujących elementów:
1) Projekt techniczny i uzgodnienia
2) Projekt architektoniczno-budowlany
3) Przekrój
4) Rzut poziomu -1
5) Rzut parteru
6) Rzut I piętra
7) Rzut II piętra
8) Nadproża
Załącznik nr 7 do SWZ – Kosztorys inwestorski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188501,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188501,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188501,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGBUD Marek Pękowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133145380
7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188501,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.