Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00202286/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG, systemu radiografii cyfrowej DR oraz aktualizacja systemu PACS/RIS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731656460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 12
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 33 55
1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 33 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpzozlask@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpzozlask.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG, systemu radiografii cyfrowej DR oraz aktualizacja systemu PACS/RIS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b1471d4-2513-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00201599/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aparatu RTG, systemu radiografii cyfrowej DR oraz aktualizacja systemu PACS/RIS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202286/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPZOZ.DN.061.93.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650406,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa i instalacja 1 sztuki zestawu „Radiografia cyfrowa”, który składa się z następującego sprzętu i oprogramowania:
aparat rentgenowski ze stołem o regulowanej wysokości do zdjęć kostnych, statywem płucnym, generatorem 65kW oraz lampą rentgenowską z kołpakiem – 1 sztuka,
bezprzewodowy panel cyfrowy DR 43 x 43– 2 sztuki,
serwer PACS z aktualizacją oprogramowania i migracją danych - 1 sztuka,
stacja lekarska do opisu zdjęć RTG wraz z aktualizacją oprogramowania – 1 sztuka,
komputer do rejestracji pacjentów wraz z aktualizacją oprogramowania – 1 sztuka,
automatyczne nagrywanie płyt – 1 sztuka;
b) wykonanie testów akceptacyjnych aparatu oraz uzyskanie pozytywnych wyników testów;
c) przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego, szkolenia personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu i podstawowej konserwacji;
d) uzyskanie pozytywnej opinii sanitarnej o uruchomionym obiekcie, w tym aktualizacja projektu osłon stałych;
e) demontaż starego aparatu RTG.
2) Przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1565), lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521846810
7.3.3) Ulica: ul. Cyklamenów 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-798
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem części zamiennych oraz kompleksową obsługą serwisową zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- Dostawa mobilnego aparatu RTG dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup wraz z dostawą aparatu RTG typu ramię C dla ZOZ w Chełmnie
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.