Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101320/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzechów 1
1.5.2.) Miejscowość: Borzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-224
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borzechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74f5572-c98d-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021039/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik - Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, czyli kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa”, z podziałem na dwa etapy:
1.1) Etap I - Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w miejscowości Łopiennik – Etap I
1.2) Etap II - Przebudowa drogi gminnej nr 107391L w miejscowości Kępa
W cenie ofertowej należy ująć koszt usług geodezyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazania Zamawiającemu 1 egzemplarza Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej włączonej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w PODGiK wraz ze stosownymi oświadczeniami geodety w dwóch egzemplarzach. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, ponadto w druku oferty wykonawca zobowiązany jest wskazać odrębnie kwoty brutto dla zadań wskazanych powyżej tj. dla etapu I i etapu II. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty:
- Roboty przygotowawcze
- Roboty ziemne
- Podbudowy
- Nawierzchnie
- Roboty wykończeniowe
- Oznakowanie pionowe
- Elementy ulic
Od momentu przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania placu budowy w stanie technicznym niepogorszonym, zapewniającym bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną z tytułu wszelkich szkód poniesionych w wyniku złego utrzymania placu budowy. Zapewnienie utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy przez Wykonawcę obowiązywać będzie od momentu przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ, składają się na nie następujące dokumenty: dokumentacja projektowa w tym projekt wykonawczy -techniczny; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane w dalszej części SST; przedmiary robót; projekt stałej organizacji ruchu, wzór umowy.
więcej informacji znajduje się w pkt. IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533231,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767586,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533231,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPTHU ROLBUD I Kopalnia Piasku Roman Madejek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170007737
7.3.4) Miejscowość: GODÓW 1
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533231,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap I
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.