eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie ŚląskieBudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117711

1.5.8.) Numer faksu: 748117732

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stronie.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ef9382-d73b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013454/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja oswietlenia ulucznego na terenie gminy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, a ramach projektu „Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi Kłodzkiej", w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działania nr 3.4. „Wdrażanie strategii niskoemisyjnych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.25.2022.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2492397,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie obejmuje modernizację oświetlenia ulicznego na terenie wsi Stary Gierałtów, Nowy Gierałtów, Bielice, Stara Morawa, Bolesławów, Nowa Morawa, Kletno, Sienna, Młynowiec, Strachocin Dolna, Stronie Śląskie Wieś i miasto Stronie Śląskie ulice: Kościelna, Górna, Mickiewicza, Zielona, Nadbrzeżna, Kościuszki, Ogrodowa, Żeromskiego, Okrężna, Krótka, Dolna, Świerkowa, Jaworowa, Kopernika, Turystyczna, Sportowa, Morawka, Akacjowa, Klonowa i Sudecka.
3. Zamówienie obejmuje:
a) Demontaż istniejących opraw.
b) Demontaż wysięgników.
c) Demontaż słupów.
d) Montaż opraw Led:
e) Montaż wysięgników.
f) Montaż słupów, wraz z wymianą okablowania
g) Montaż systemu sterowania oświetleniem wraz z szkoleniem i uruchomieniem
h) Zapewnienie wymaganego działania systemu sterowania oświetlenia bez dodatkowych kosztów dla zamawiającego w okresie 5 lat od daty odbioru końcowego.
i) Wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych
j) Wykonanie stosownego oznakowania słupów (numeracja) zgodnie z zasadami opisanymi w projekcie technicznym (część III SWZ – opis przedmiotu zamówienia)
k) Opracowanie dla wszystkich punktów poboru dokumentacji powykonawczych obejmujących modernizację oświetlenia ulicznego.
Dokumentacja musi zawierać:
• wyliczenia fotometryczne dobranych opraw zgodne z normą PN-EN 13 201; obliczenia muszą być wykonane w ogólnodostępnym i bezpłatnym programie służącym do wyliczeń fotometrycznych np. Dialux, Dialux Evo itp.; pliki wsadowe należy przekazać do Zamawiającemu; na ich podstawie należy wykonać bilans energetyczny każdego z punktów poboru określając moc zainstalowaną po realizacji modernizacji oraz ewentualne propozycje co do zmiany mocy zamówionej w stosunku do stanu istniejącego, dokonać doboru aparatury rozdzielczo – zabezpieczającej zapewniającej bezpieczną eksploatację.
Zamawiający nie dysponuje na dzień dzisiejszy schematami połączeń instalacji zalicznikowych układów odbiorczych.
Dla każdego z punktów poboru należy sporządzić schemat elektryczny oraz jednokreskowy schemat przedstawiający lokalizacje opraw oświetleniowych w stosunku do zagospodarowania terenu wraz z podaniem mocy zabudowanych opraw i doborem zabezpieczenia przedlicznikowego dla obciążeń na każdym z odpływów po przeprowadzonej modernizacji (max. format A3).
• Dokumentacja musi zawierać:
- część opisową i obliczeniową
- schemat jednokreskowy zasilania wraz z mocami opraw mieszczący się w formacie A3 (dla danej szafy oświetleniowej).
l) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót jeśli będzie wymagane,
• oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
• organizację zaplecza budowy,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
• utylizacja i złomowanie zdemontowanych elementów oświetlenia, nie nadających się do ponownego wykorzystania (dochód ze sprzedaży złomu należy zaliczyć na poczet zysku Wykonawcy).
4. Sumaryczny bilans energetyczny (moc opraw) nie może być większy niż w zestawieniu tabelarycznym referencyjnym (część III SWZ – opis przedmiotu zamówienia).
5. Strumień świetlny emitowany z oprawy dla danej lokalizacji musi spełniać wymagania normy PN-EN 13 201 i nie może być mniejszy niż wymagany w projekcie technicznym (część III SWZ – opis przedmiotu zamówienia).
6. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w projekcie technicznym (część III SWZ – opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3959704,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4571842,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3959704,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWES-INSTALACJE ELEKTRYCZNE NAROLSKI MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531059751

7.3.3) Ulica: Braci Gierymskich 5

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3959704,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.