eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Dostosowanie budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu Filia w Tarnobrzegu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. "



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Dostosowanie budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu Filia w Tarnobrzegu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pcen.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostosowanie budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu Filia w Tarnobrzegu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3222531e-01a3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006417/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu Filia w Tarnobrzegu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu Filia w Tarnobrzegu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego obejmujące:
 obudowanie klatki schodowej ścianami klasy REI60 odporności ogniowej, zamknięcie drzwiami EI30S200 oraz wyposażenie w system oddymiania w postaci dwóch klap dymowych, uruchamianymi samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu z automatycznym napowietrzeniem poprzez drzwi wejściowe,
 wymianę drzwi wejściowych, na drzwi dwuskrzydłowe prowadzące na zewnątrz budynku o wymiarach 130 (90+30) / 205,
 wyposażenie w samozamykacze wszystkich drzwi z pomieszczeń, które po ich całkowitym otwarciu zawężają szerokości drogi ewakuacyjnej,
 zamknięcie kotłowni drzwiami klasy EI30 odporności ogniowej EI30 z zamkiem antypanicznym,
 zapewnienie obudowy poziomych dróg ewakuacyjnych klasy EI30 odporności ogniowej,
 usunięcie drewnianej okładziny stopni na klatce schodowej i wymianie ich na okładzinę co najmniej trudno zapalną,
 wymianę istniejących nie spełniających wymagań ochrony p.poż. wykładzin podłogowych na trudno zapalne wykładziny podłogowe,
 zabezpieczenie przepustów instalacyjnych o średnicy powyżej 0,04 m do klasy EI60 odporności ogniowej,
 umieszczenie w każdym pokoju hotelowym planu ewakuacji,
 wyposażenie obiektu w zwiększoną o 100% ilość środka gaśniczego zawartego gaśnicach przenośnych,
 zainstalowanie na drogach ewakuacyjnych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego natężeniu co najmniej 2 lx oraz podświetleniu znaków ewakuacyjnych,
 wyposażenie budynku w hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym oraz w zawieszoną o 100% ilość gaśnic w celu zapewnienia możliwości skutecznego gaszenia pożaru w pierwszej fazie rozwoju,
 Wykonanie hydrantu zewnętrznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SWZ zawierającym: dokumentację projektową (dostępną w oddzielnych plikach).
UWAGA:
 wprowadza się do przedmiaru branży budowalnej poz. malowanie 2 x farba emulsyjną akrylową starych tynków ścian i sufitów z przygotowanym podłożem powierzchni 124,26 m2,
 Ścianki działowe przewidziane w projekcie należy wykonać zamiennie jako ścianki z płyt g-k uwzględnionych w przedmiarze (obłożenie nowych ścian płytą gfk przewidziano w okładzinach klatki schodowej),
 Projektowane drzwi przeciwpożarowe zaprojektowano jako drzwi wyposażone w samozamykacze, w budynku należy doposażyć dwoje drzwi w samozamykacze,
 Balustrady i poręcze należy wykonać ze stali nierdzewnej,
 Z przedmiaru elektrycznego wykreśla się poz. nr 5 świetliki i klapy dymowe. Pozycja uwzględniona w przedmiarze branży budowlanej.

Szczegółowe warunki realizacji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektron-tech Michał Goński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8172039742

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.