Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165571/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00176244/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Umowa ramowa wieloletnia na wykonanie robót budowlanych dla wybranych zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach KPRP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Umowa ramowa wieloletnia na wykonanie robót budowlanych dla wybranych zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach KPRP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07647d61-064c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019181/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Umowa ramowa wieloletnia na wykonanie robót budowlanych dla wybranych zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach KPRP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165571/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-5/2021
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (region woj. Pomorskiego ) lokalizacja: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.5.) Wartość części: 4107046,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP - (region woj. Śląskiego)– lokalizacja: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, 43-460 Wisła;4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.5.) Wartość części: 4119241,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP - (region woj. Mazowieckiego) - lokalizacja: Warszawa ZBK Wiejska (bud. ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10); 00-902 Warszawa; Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa; Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa; Zespół Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 oraz przy ul. Bacciarellego 4, 00-586 Warszawa; Archiwum Prezydenta RP wraz z Bazą Transportową i Magazynową przy ul. Augustówka 4/6, 02-981 Warszawa; Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Kontancin - Jeziorna; Rezydencja Prezydenta RP Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska; Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku – Ośrodek Informacyjno – Edukacyjny, 87-720 Ciechocinek, ul. Leśna 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.5.) Wartość części: 13773712,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4107046,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4107046,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4107046,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XEMAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380527276
7.3.3) Ulica: ul. Hiacyntowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kosakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4107046,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W zakresie części II złożono tylko jedną ofertę - Wykonawcy AKCES BK Sp. z o.o. ul. Zielona 11, 43-502 Czechowice-Dziedzice, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13773712,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13773712,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13773712,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE TADEUSZ GŁOWIŃSKI NOWY MODLIN UL. OSIEDLE 3 05-180 POMIECHÓWEK REGON 017514250 i Mat-Bud Sebastian Matuszak adres Orla 13 63-720 Koźmin Wielkopolski REGON 300474912
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: UOB TADEUSZ GŁOWIŃSKI REGON 017514250 i Mat-Bud Sebastian Matuszak REGON 300474912
7.3.4) Miejscowość: POMIECHÓWEK (UOB Gowiński) Koźmin Wielkopolski (Sebastian Matuszczak Mat-Bud))
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13773712,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalny współczynnik cenotwórczy dla regionu woj. Pomorskiego (w zakresie części I), dla regionu woj. Śląskiego (w zakresie części II), dla regionu woj. Mazowieckiego (w zakresie części III) stosowany przez Wykonawcę do obliczenia średniej stawki netto robocizny kosztorysowej robót ogólnobudowlanych inwestycyjnych, robót ogólnobudowlanych remontowych, robót instalacji sanitarnych, robót instalacji elektrycznych, robót inżynieryjnych*, robót wykończeniowych - wysoki standard;* do robót inżynieryjnych zalicza się: roboty drogowe, kolejowe i mostowe, roboty sieci elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, roboty sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i ciepłowniczych, roboty terenów zieleni, hydrotechniczne, wodnomelioracyjne i studniarskie. 2) Maksymalny współczynnik cenotwórczy stosowany przez Wykonawcę do obliczenia średniej ceny materiałów bez kosztów zakupu;
3) Maksymalny współczynnik cenotwórczy stosowany przez Wykonawcę do obliczenia średniej ceny pracy sprzętu budowlanego określonej za 1 maszynogodzinę.
Z uwagi na brak pola na wpisanie drugiego Wykonawcy z którym Zamawiający zawarł Umowę ramową w zakresie części III postępowania, (w ogłoszeniu w SEKCJI VII "WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)" , informacje dotyczące obydwu Wykonawców, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową na cz. III postępowania, umieszczono w tym samym polu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.