Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225511/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00235613/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa oraz innych produktów dostępnych w systemie zakupów bezgotówkowych na stacjach paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w okresie 24 miesięcy (04.2024 r. -03.2026 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691193682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Stanisława Naruszewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b057ec7-cf15-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa oraz innych produktów dostępnych w systemie zakupów bezgotówkowych na stacjach paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w okresie 24 miesięcy (04.2024 r. -03.2026 r.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b057ec7-cf15-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023531/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa paliwa i artykułów niepaliwowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-ZP.2310.1.2024.ASU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 108776,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa oraz innych produktów dostępnych w systemie zakupów bezgotówkowych na stacjach paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w okresie 24 miesięcy (04.2024 r. – 03.2026 r.) na poniższych założeniach:
1.1 Zakup benzyny bezołowiowej 95 – w ilości ok. 14 898 litrów
1.2 Zakup oleju napędowego – w ilości ok. 4955 litrów
1.3 Zakup płynów eksploatacyjnych, w szczególności płyn do spryskiwaczy i dodatku typu AdBlue do paliwa Diesel – według bieżących potrzeb
1.4 Zakup akcesoriów i kosmetyki samochodowej – według bieżących potrzeb
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133795,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137129,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133795,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319262
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133795,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Świadczenie usług konserwacyjnych dla systemów sygnalizacji włamania i napadu, CCTV i systemu kontroli dostępu na rzecz Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego OW z siedzibą w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- ZP.DGK.1.2025 Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Hydrodukt sp. z o.o.
- Bezgotówkowa sprzedaż paliwa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych
- Dostawa paliw płynnych dla Wydziału Infrastruktury
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.