Ogłoszenie z dnia 2022-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00132205/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przelewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685237
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przelewice
1.5.2.) Miejscowość: Przelewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przelewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8adcaf2-c262-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu 18-sto osobowego przystosowanego do rzewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminu Przelewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132205/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148522,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice.
2. Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ” Obszar D. Projekt pod nazwą: „Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu 18-sto osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Przelewice”.
3. Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 450)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych
i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
4. Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy
w Przelewicach, 74-210 Przelewice 75.
5. Minimalne parametry techniczne:
• Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji autobusu 2022 r.;
• Nadwozie typu autobus. Ilość miejsc siedzących: (16 miejsc wraz z kierowcą + miejsce dla osób na wózku w przypadku przewozu osoby niepełnosprawnej, bez tej osoby pojazd jest 18-osobowy) przystosowane do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkich (stanowisko wózka wyposażone
w atestowane szyny podłogowe, komplet pasów do mocowania i stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim). Autobus wyposażony w najazdy teleskopowe do wprowadzania wózka inwalidzkiego;
• Kolor nadwozia: metalic (kolor do ustalenia z Zamawiającym z palety kolorów);
• Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy;
• Uchwyt pomocniczy, ułatwiający wsiadanie do samochodu osób niepełnosprawnych zamontowany w wejściu pojazdu (kokpit prawa strona);
• Pojemność skokowa: 1.950 – 2.400 ccm;
• Typ silnika: Diesel silnik wysokoprężny;
• Moc silnika: min. 170 KM;
• Norma emisji spalin co najmniej EURO VI;
• Skrzynia biegów: manualna;
• Liczba osi 2;
• Zbiornik paliwa min. 70 litrów;
• Kierownica wielofunkcyjna ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach;
• Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych przyciemniane;
• Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
• Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z pilotem;
• Tachograf;
• Czujnik temperatury zewnętrznej;
• Poduszka powietrzna kierowcy;
• Atestowane najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich;
• Napęd na koła tylnie;
• Koła i ogumienie na samochodzie fabryczne letnie;
• Koło zapasowe pełnowymiarowe;
• Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami) z czujnikami ciśnienia;
• Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu;
• Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi;
• Lusterka boczne sterowane z kabiny, ogrzewane;
• Pojazd wyizolowany termicznie i wyciszony akustycznie;
• Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową;
• Fotele dla pasażerów tapicerowane miękkie obszyte (ciemne materiałowe), wyposażone w pasy 3-punktowe bezwładnościowe (wszystkie siedzenia);
• Sygnalizacja optyczna lub akustyczna niezapiętych pasów kierowcy;
• Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego;
• Fotel kierowcy w 4 kierunkach, przesuw przód/tył; pochylenie oparcia; pochylenie siedziska; regulacja wysokości z podłokietnikiem; regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy;
• Tempomat;
• Tachograf – cyfrowy, elektroniczny. 24-godzinny;
• Klimatyzacja automatyczna (przód i tył);
• Ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy min. 3.6 kW z możliwością ustawienia nadmuchu;
• Trzecie światło stop;
• Reflektory halogenowe, światła do jazdy dziennej;
• Światła dzienne lub przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów;
• Drzwi boczne przesuwne, otwierane mechaniczne (ręczne);
• Ciemne szyby w tylnej części nadwozia;
• Dach wysoki;
• Lewarek hydrauliczny samochodowy 1 szt.;
• Trójkąt ostrzegawczy 1 szt.;
• Gaśnica 2 szt.;
• Klucz do kół 1 szt.;
• Kamizelka ostrzegawcza 1 szt.;
• Apteczka autobusowa wg normy DIN13164 1 szt.;
• Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych);
• Radio cyfrowe, kolorowy wyświetlacz, zestaw głośnomówiący, kamera cofania z obrazem na ekranie radia;
• Ogranicznik prędkości do 100 km;
• Podgrzewana przednia szyba;
• Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej - minimum 2 szt.;
• Alarm i immobilizer.;
• Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów;
• Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą;
• Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach (kryterium oceny ofert);
• Szybkościomierz ze skalą w kilometrach;
• Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy
w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych;
• Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze na podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem instruktażu;
• Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany samochód.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228165 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228165 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820198
7.3.3) Ulica: Chmielna 68G
7.3.4) Miejscowość: Makówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228165 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Zakup pojazdu typu autobus
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.