Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Jedwabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 3
1.5.2.) Miejscowość: Jedwabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-122
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 621 30 05
1.5.8.) Numer faksu: 89 621 30 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedwabno@olsztyn. lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c9cdfae-f895-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach robót budowlanych, przewidywanych do realizacji na lata 2023 – 2024, składających się na cały proces inwestycyjny i wynikających z opracowanej na zlecenie Zamawiającego przez P.U.I. BUDPROJEKT sp. z o.o. z Torunia dokumentacji projektowej. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego realizowana ma być poprzez wykonywanie wszystkich czynności, wskazanych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z ewent. późn. zm.) w czasie realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych inwestycji pn.:
„Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”
w leśnictwie Dębowa Kępa, na działkach o nr 3004 i nr 3005, obr. Wały, gm. Nidzica, pow. nidzicki, woj. warmińsko-mazurskie.
Przewidywaną na kolejne 2 lata realizację ww. inwestycji podzielono na 2 etapy:
1. Etap I (przewidziany do realizacji w 2023 r.), dotyczący realizacji robót budowlanych przy:
- całkowitej rozbiórce istniejącego drewnianego budynku magazynowego o pow. użytk. ok. 87 m2 i kubaturze 343 m3,
- budowie parterowego budynku garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), o pow. użytkowej ok. 377 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowie stanu zerowego parterowego budynku magazynowo – składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2), o pow. użytkowej ok. 365 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowie własnego systemu wytwarzania i magazynowania energii elektrycznej typu wyspowego (off-grid) o mocy ok. 119 kWp na potrzeby własne szkółki, w formie zamontowanych na gruncie 3 sekcji paneli fotowoltaicznych (wraz z utwardzeniem placu pod panele fotowoltaiczne) i zamontowanych urządzeń instalacji fotowoltaicznej w budynku garażowym na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1),
- budowie zautomatyzowanego systemu nawadniania upraw sadzonek leśnych w 4 kwaterach (kwatery nr 3-6) na łącznej pow. nawadniania ok. 3 530 m2 oraz adaptacji na pompownię istniejącego budynku z ujęciem wody z jeziora do celów nawadniania (wraz z zasileniem tego budynku w energię elektryczną i wyposażeniem go w inst. elektryczną),
- budowie studni głębinowej do głębokości 30 m, służącej do zwykłego korzystania z wód podziemnych dla celów socjalnych o poborze do 2 m3 na dobę (wraz z ogrodzeniem strefy ochronnej studni głęb.), zewnętrznej sieci wodociągowej do zasilania w wodę budynku garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1) oraz przyłącza wodociągowego i niewielkiej wewn. inst. wodociągowej,
- budowie linii kablowych zasilających, sterowniczych, CCTV, sygnalizacji i oświetlenia zewnętrznego.
2. Etap II (przewidziany do realizacji w 2024 r.), dotyczący realizacji robót budowlanych przy:
- całkowitej rozbiórce istniejących drewnianych, prowizorycznych wiat na sadzonki – jednej o pow. użytk. ok. 41 m2 i kubaturze 112 m3 oraz drugiej o pow. użytk. ok. 90 m2 i kubaturze 265 m3,
- kontynuacji budowy parterowego bud. magazynowo-składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2) o pow. użytkowej ok. 365 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- kontynuacji budowy zautomatyzowanego systemu nawadniania upraw sadzonek leśnych w pozostałych 2 kwaterach (kwatery nr 1-2) na łącznej pow. ok. 1 910 m2,
- budowie zewnętrznej sieci wodociągowej do zasilania w wodę budynku magazynowo – składowego (bud. nr 2) i budynku socjalnego (bud. nr 3) wraz z przyłączami i niewielkimi wewn. inst. wodociągowymi,
- przebudowie z rozbudową (po rozbiórce drewnianej nadziemnej części budynku) częściowo podpiwniczonego parterowego budynku socjalnego (bud. nr 3) z biurem leśniczego szkółkarskiego o pow. użytkowej ok. 45 m2 i kubaturze 273 m3,
- budowie pref. bezodpływowych szczelnych zbiorników na ścieki, odbierających ścieki z budynków: garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), magazynowo – składowego (bud. nr 2) i socjalnego (bud. nr 3) o poj. do 10 m3 każdy wraz z przyłączami kanalizacyjnymi,
- budowie dwóch kompostowników o pow. zabudowy ok. 700 m2 każdy, utwardzonych płytami żelbetowymi JOMB,
- zagospodarowaniu terenu, polegającym na ulepszeniu kruszywem nawierzchni wewnętrznych dróg gruntowych oraz wybudowaniu utwardzonych kostką betonową placów manewrowych, miejsc postojowych, chodników i schodów terenowych na skarpie.
Opracowania uzupełniające i inne dokumenty:
- Decyzja Nr 63/2022 o warunkach zabudowy z dnia 05 lipca 2022 r. – wydana przez Burmistrza Nidzicy,
- Decyzja Nr 173/2022 z dnia 19 grudnia 2022 r. na pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Nidzickiego,
których kopie stanowią załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONSIL Mateusz Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732403994
7.3.4) Miejscowość: Nowy Glinnik 5
7.3.5) Kod pocztowy: 97-217
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI JEDWABNO
więcej: przetargi JEDWABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.