eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaczoryRozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowościach Kaczory i Morzewo



Ogłoszenie z dnia 2022-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowościach Kaczory i Morzewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.kaczory.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowościach Kaczory i Morzewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf75232-e2b2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004571/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kaczory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192958/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1871236,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

modernizacja stacji uzdatniania wody w Kaczorach
Na inwestycję składają się następujące elementy:
A) Zbiornik retencyjny na wodę pitną V=100m3 2 kpl.
B) Rurociągi technologiczne do zbiornika wraz z zasuwami i studniami:
- PE Ø 110mm PN 10 (R. TŁOCZNY) 14,0m
- PE Ø 160mm PN 10 (R. SSĄCY) 17,0m
- PCV Ø 160mm PN 10 (R. SPUSTOWY) 10,0m
- PCV Ø 160mm PN 10 (R. PRZELEWOWY) 6,0m
- Zasuwa Ø 150mm 3 kpl.
- Zasuwa Ø 100mm 1 kpl.
- Zasuwa Ø 150mm (wymiana) 3 kpl.
- Zasuwa Ø 100mm (wymiana) 1 kpl.
- Trójnik Ø 150/150 2 kpl.
- Trójnik Ø 100/100 2 kpl.
C) Przyłącze wodociągowe wody surowej ze studni do stacji uzdatniania wody wraz z
zasuwami:
- PE Ø 160mm PN 10 RC 95,0m
- Zasuwa Ø 150mm 2 kpl.
- Trójnik Ø 150/150 2 kpl.
D) Wykonanie linii kablowych nn-0,4kV zasilających oraz linii kablowych i
sterowniczych wykonanych kablami ułożonymi w ziemi na głębokości 0,7m wg
poniższego wykazu:
LP Ozn. kabla Przebieg trasy Typ kabla Długość [mb]
1 W1 Rozdzielnica RS - SP-S4 "Pompa głębinowa" NYY-J 5x16 82
2 W2 Rozdzielnica RS - SP-S4 "Sonda poziomu" NYCY 3x1,5 82
3 W3 Rozdzielnica RS - SP-S4 "Ogrzewanie obudowy" NYY-J 3x2,5 82
4 W4 Rozdzielnica RS - SP-S4 "Otwarcie obudowy" NYY-J 3x1,5 82
5 W5 Budynek techniczny - S4 "Przepływomierz Przewód fabryczny 100
6 W6 Budynek techniczny - S4 "Przepływomierz Przewód fabryczny 100
7 W7 Rozdzielnica RS - SP-ZR3 "Otwarcie włazu" NYY-J 3x1,5 72
8 W8 Rozdzielnica RS - SP-ZR3 "Pomiar słupa wody" NYCY 5x1,5 72
9 W9 Rozdzielnica RS - SP-ZR4 "Otwarcie włazu" NYY-J 3x1,5 65
10 W10 Rozdzielnica RS - SP-ZR4 "Pomiar słupa wody" NYCY 5x1,5 65
Montaż szafek przyłączeniowych nastąpi w obudowie studni głębinowej oraz zbiornikach retencyjnych.
Branża elektryczna obejmuje roboty związane z wykonaniem wewnętrznej linii zalicznikowej (kabel zasilający pompę głębinową) oraz ułożenie przewodów sterowniczych do sondy poziomów wody w zbiornikach i od przepływomierza w obudowie studni do jego przetwornika, który umieszczony będzie w budynku stacji uzdatniania wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 555000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie studni głębinowej nr 3 na terenie działki nr 122/47 w miejscowości Kaczory. Projektowana studnia zostanie włączona w skład gminnego czwartorzędowego ujęcia wód podziemnych w Kaczorach, które obecnie tworzą studnie nr 1, nr 2 oraz 1A. Nowa studnia będzie pracowała w ramach ustalonych zasobów eksploatacyjnych ujęcia, a pobór wód podziemnych będzie prowadzony na potrzeby zaopatrzenia lokalnego wodociągu komunalnego. Nowy obiekt będzie stanowił studnie podstawową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.5.) Wartość części: 392172,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) budowa sieci kanalizacyjnej łączącej rejon drogi od Morzewa z oczyszczalnią ścieków w Kaczorach
Charakterystyka inwestycji:
1. Rurociąg kanalizacji sanitarnej PCV dn 200 SN8 - 566 m
2. Studnia rewizyjna betonowa dn 1000 mm - 1 szt
3. Studnia rewizyjna PP/PCV dn 425 mm - 18 szt
Opis inwestycji:
Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej w m. Kaczory, Morzewo, Krzewina usytuowana jest w działkach gminnych i powiatowych oraz gruntach prywatnych. Włączenie nastąpi na działce nr 81/2 w m. Kaczory

4) budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Morzewie
Charakterystyka inwestycji:
1. Rurociąg kanalizacji sanitarnej PCV dn 200 SN8 - 768,0 m
2. Sieć wodociągowa PE 90 mm PN10 - 411,0 m
Opis inwestycji:
Projektowana sieć wodociagowa i kanalizacji sanitarnej w m. Morzewo usytuowane są w pasie drogi gminnej powiatowej oraz gruntach prywatnych. Włączenie obu mediów nastąpi na działce 126/15, 124/8 i 126/2.
Po stronie wykonawcy jest zapewnienie nadzoru geologicznego, uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich pozwoleń niezbędnych do oddania do użytkowania obiektów.
Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 924064,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILGAZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361138546

7.3.3) Ulica: Margonińska 2

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILGAZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361138546

7.3.3) Ulica: Margonińska 2

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045074,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045074,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowo-Produkcyjny „BAZYL” Ryszard Błażejak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004625754

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045074,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.