Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych
komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HERBY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubliniecka 33
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@herby.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaherby.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanychkomunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3faec81-ea7e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024916/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.IZ.271.8.2024.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142010,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wydobywanie i prasowanie osadów ściekowych (kod odpadu 190805) prasą przewoźną bezpośrednio z rowu cyrkulacyjnego i lagun z terenu oczyszczalni ścieków w miejscowości Herby przy ul. Orzeszkowej 8, dwukrotnie w ciągu roku 2024.
- odbiór i transport odwodnionych osadów ściekowych
- zagospodarowanie odpadu z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2023 poz.1587 ze zm.)
• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo Ochrony Środowiska (t.j.Dz.U.2024 poz.54.)
• oraz innych powiązanych aktów wykonawczych.
Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych na 2 sposoby:
a) odzysku w ramach procesu R10 – aplikacja do gleby zgodnie z art. 20 ust. 3 i art. 96 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b) odzysku (inny niż R10) lub unieszkodliwiania.
W lagunach osadowych i rowie cyrkulacyjnym znajduje się jednorazowo osad zgromadzony przez okres 6 miesięcy w ilości
około 1 250 m3. Ilości osadów z oczyszczalni ścieków przeznaczona do odzysku lub unieszkodliwienia jest orientacyjna i
wynosi około 2 500,00 m3 w roku 2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna (1) oferta, złożona przez Konsorcjum firm:Usługi Remontowo-Budowlane i Transportowe Ochrona i Badanie Środowiska Adam Płonka
41-700 Ruda Śląska 1, ul. Bankowa 6/4 – Lider Konsorcjum
Joanna Gawlikowska-Kosin, 41-700 Ruda Śląska, ul. Sobieskiego 75a/7 – Uczestnik Konsorcjum
Biuro Ekspertyz i Projektów Łucja Fuks-Płonka, 41-700 Ruda Śląska 1, ul. Bankowa 6/5
- Uczestnik Konsorcjum
Po otwarciu oferty, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia wskazanymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Komisja przetargowa stwierdziła następujące niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
1. Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożone zostało przez: Lidera Konsorcjum i Uczestników Konsorcjum na wzorze zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ dla postępowania nr GK.IZ.271.7.2024.P, które zostało unieważnione. Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257527/01 z dnia 2024-03-25. Jak wynika z treści raportu z wyniku weryfikacji dokumentów data złożenia podpisu załącznika nr 5 złożonego przez Lidera i Uczestników Konsorcjum: 2024-03-14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało dnia 2024-03-25, Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257748/01. Dokument został podpisany przed datą ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
2. Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu złożone zostało przez: Lidera Konsorcjum i Uczestników Konsorcjum na wzorze zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ dla postępowania nr GK.IZ.271.7.2024.P, które zostało unieważnione. Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257527/01 z dnia 2024-03-25. Jak wynika z treści raportu z wyniku weryfikacji dokumentów data złożenia podpisu załącznika nr 3 złożonego przez Lidera i Uczestników Konsorcjum: 2024-03-14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało dnia 2024-03-25, Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257748/01. Dokument został podpisany przed datą ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
3. Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożone zostało na wzorze zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ dla postępowania nr GK.IZ.271.7.2024.P, które zostało unieważnione. Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257527/01 z dnia 2024-03-25. Jak wynika z treści raportu z wyniku weryfikacji dokumentów data złożenia podpisu załącznika nr 4 : 2024-03-14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało dnia 2024-03-25, Ogłoszenie nr 2024/BZP 00257748/01. Dokument został podpisany przed datą ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego, skratek oraz zawartości piaskownika z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Łaskarzewie
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie i unieszkodliwienie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni ścieków w Bielinach w 2025 roku"
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Pruchniku
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie ustabilizowanych, komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Oczyszczalni Ścieków w Skałowie, Iwnie i w Gułtowach w ilości 5000 Mg"
- Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych w 2025 roku
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.