Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250792/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00250792/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29 (po zmianach)
- 2021/BZP 00251315/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2021. ZG.270.1.4.2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lutowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutowiska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 48 13 461 01 68
1.5.8.) Numer faksu: 48 13 465 19 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2021. ZG.270.1.4.2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c530d5c-357d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013174/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup karmy dla żubrów bytujących na terenie Nadleśnictwa Lutowiska na rok 2021 w ramach projektu: Kompleksowa ochrona żubra w Polsce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250792/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 94116,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: buraki cukrowe w ilości 150 ton. Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, oczyszczony z ziemi, pochodzący ze zbiorów z 2021 roku. Dostawa jednorazowa obejmująca transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowościach Smolnik i Zatwarnica.Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia –
Części nr 1
Buraki cukrowe 95 ton:
Środki zewnętrzne 85% – źródło finansowania 409
Środki z Funduszu Leśnego 15 % – źródło finansowania 202
Buraki cukrowe 55 ton – 100 % środki własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03113100-7 - Buraki cukrowe
4.5.5.) Wartość części: 39690,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: sianokiszonka w postaci balotów ofoliowanych w ilości 98 ton. Baloty wykonane z mieszanki traw i koniczyny w 2021 roku. Ilość 230 szt. o łącznej wadze 98 ton. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Lutowiska.Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia – Część nr 2
Baloty sianokiszonka 130 szt.:
Środki zewnętrzne 85% – źródło finansowania 409
Środki z Funduszu Leśnego 15 % – źródło finansowania 202
Baloty sianokiszonka 100 szt. – 100 % środki własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114200-5 - Siano
4.5.5.) Wartość części: 24840,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: baloty z wysłodek buraków cukrowych w ilości 20 ton. Baloty stanowi kiszonka wykonana z wysłodek buraków cukrowych postaci balotów o wadze 1000-1200 kg wykonanych prasą i owiniętych folią owijarką. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowościach Smolnik i Zatwarnica. Baloty nie mogą być uszkodzone tzn. folia nie może być przebita lub przedarta.Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia – Część nr 3
Baloty z wysłodek buraków cukrowych 10 ton:
Środki zewnętrzne 85% – źródło finansowania 409
Środki z Funduszu Leśnego 15 % – źródło finansowania 202
Baloty z wysłodek buraków cukrowych 10 ton – 100 % środki własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03113100-7 - Buraki cukrowe
4.5.5.) Wartość części: 5616,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: sól lizawkowa w ilości 7 ton. Sól lizawkowa to sól kamienna w naturalnych bryłach (kruchy paszowe), niepakowana, luzem. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowościach Olchowiec i Zatwarnica.Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia – Część nr 4
Sól (kruchy paszowe) 2 tony:
Środki zewnętrzne 85% – źródło finansowania 409
Środki z Funduszu Leśnego 15 % – źródło finansowania 202
Sól (kruchy paszowe) 5 ton – 100 % środki własne
4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna
4.5.5.) Wartość części: 8316,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia: kukurydza w ilości 10 ton. Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno, pochodzące ze zbiorów w 2021 roku. zapakowane w worki BIG BAGI. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowości Smolnik i Zatwarnica.Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia – Część nr 5
Kukurydza – 100 % środki własne
4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza
4.5.5.) Wartość części: 11550,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Granulat 2 tony:Środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia –
Środki zewnętrzne 85% – źródło finansowania 409
Środki z Funduszu Leśnego 15 % – źródło finansowania 202.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15712000-2 - Susz paszowy
4.5.5.) Wartość części: 4104,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na części nr 1, 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty, natomiast na części nr 4 i 5 wpłynęła oferta która podlega odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na części nr 1, 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty, natomiast na części nr 4 i 5 wpłynęła oferta która podlega odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na części nr 1, 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty, natomiast na części nr 4 i 5 wpłynęła oferta która podlega odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na części nr 1, 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty, natomiast na części nr 4 i 5 wpłynęła oferta która podlega odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na części nr 1, 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty, natomiast na części nr 4 i 5 wpłynęła oferta która podlega odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz „Morawski”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581691102
7.3.3) Ulica: Żurawia 19
7.3.4) Miejscowość: Kcynia
7.3.5) Kod pocztowy: 89-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.