eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU UL. HARFOWA 60-PRZEBUDOWA STOŁÓWKI-CZĘŚĆ I - MODERNIZACJA JADALNI DO FUNKCJI SALI DYDAKTYCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU UL. HARFOWA 60-PRZEBUDOWA STOŁÓWKI-CZĘŚĆ I – MODERNIZACJA JADALNI DO FUNKCJI SALI DYDAKTYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU UL. HARFOWA 60-PRZEBUDOWA STOŁÓWKI-CZĘŚĆ I – MODERNIZACJA JADALNI DO FUNKCJI SALI DYDAKTYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-329ccb08-1c3a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012396/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa stołówki część I, ul. Harfowa dla KWP w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556112,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU UL. HARFOWA 60-PRZEBUDOWA STOŁÓWKI-CZĘŚĆ I – MODERNIZACJA JADALNI DO FUNKCJI SALI DYDAKTYCZNEJ

Budynek stołówki w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku przy ulicy Harfowej 60 – przebudowa i modernizacja pomieszczenia sali jadalnej do funkcji reprezentacyjnej Sali Dydaktycznej z jednoczesnym zachowaniem nadrzędnej funkcji jadalni tj. zabezpieczenia żywienia zbiorowego na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa. Poprawa stanu technicznego Sali jadalnej umożliwi stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, a także pozwoli na dostosowanie pomieszczenia do aktualnych potrzeb i wymagań w branżach : budowlanej , elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej.

Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SWZ.
Przedmiot postępowania jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r.
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751) Poz.99, symbol PKWiU: 41.00.40.0

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799497,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799497,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799497,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻARBUD Michał Żarłok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811833860

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego

7.3.4) Miejscowość: Korzeniewo, Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna: MysterElektro Tomasz Szwelnik
Branża teletechniczna: Kolektor K. Mikiciuk i R. Rutkowski sp. j.
Branża sanitarna: Nasan Natalia Arkanów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799497,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.