Og³oszenie z dnia 2021-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00281829/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2022/BZP 00042036/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bodzentyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009700
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Suchedniowska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413115511
1.5.8.) Numer faksu: 413115114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bodzentyn@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bodzentyn.bip.jur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76df7743-4851-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00273785
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003337/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych gminy Bodzentyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76df7743-4851-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale II podrozdziale 12 (sposób przygotowania i sk³adania ofert) oraz rozdziale III podrozdziale 1 (sposób porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawc±) niniejszej SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:
Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania informacji, pytania przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4) Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
- w przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
5) Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6) Informacje o kodowaniu i czasie odbioru
Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³acznikiem nr 7
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 6
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.51.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn tj.:
1) Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn – kot³ownia w O¶rodku Zdrowia Stara Wie¶ 28, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 219 73 37, REGON: 290750584 – szacowana ilo¶æ ok 6.000 litrów
2) Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn – kot³ownia w O¶rodku Zdrowia w Bodzentynie ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 219 73 37, REGON: 290750584 - szacowana ilo¶æ ok 15.000 litrów
3) Szko³a Podstawowa im. Poetów Doliny Wilkowskiej w ¦wiêtej Katarzynie, ul. Kielecka 45, ¦wiêta Katarzyna, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 23 34 745, REGON: 001190652 - szacowana ilo¶æ ok 20.000 litrów.
4) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Bodzentynie, ul. Rynek Górny 11 oraz ul. Wolno¶ci 4, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 29 19 196, REGON: 36218153 - szacowana ilo¶æ ok 110.000 litrów.
5) Szko³a Podstawowa im. Stefana ¯eromskiego w Psarach Starej Wsi, Psary-Stara Wie¶ 59A, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 23 34 840, REGON: 001190630 - szacowana ilo¶æ ok 10.000 litrów.
6) Gmina Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, NIP: 657 251 52 40, REGON: 291009700 - szacowana ilo¶æ ok 20.000 litrów
2. Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zakupiona w ramach niniejszego zamówienia bêdzie wynosi³a ³±cznie oko³o 181 000,00 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e przy przedmiotowych dostawach zastosowanie bêdzie mia³o prawo opcji, oznacza to, ¿e podane ilo¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi, które nale¿y wyceniæ w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy, bêdzie odbiera³ artyku³u sukcesywnie w miarê potrzeb.Gwarantowana ilo¶æ oleju zakupiona w ramach niniejszej umowy to 70% ilo¶ci okre¶lonych w pkt 1, przy za³o¿eniu sukcesywnej dostawy oleju na podstawie zg³oszeñ – zleceñ, w okresie obowi±zywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Warto¶æ zamówieñ podobnych nie mo¿e przekroczyæ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
Maksymalnie oferta mo¿e otrzymaæ 100,00 pkt, stanowi±cych ilo¶æ punktów uzyskanych
w ramach kryterium cena.
2.W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom w kryterium cena zostan± przyznane punkty wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
C=(C min / C oferty badanej) * 100 pkt
gdzie
C - oznacza ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium cena
Cmin - oznacza najni¿sz± cenê zaoferowan± w postêpowaniu
C oferta badanej - oznacza cenê badanej oferty
3.Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która jest zgodna z ustaw± Pzp, spe³nia wymagania SWZ oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punków.
Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów,
wystarczaj±ce jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów,
wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 300.000,00 z³.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• W zakresie zdolno¶ci technicznej,
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± dostawê oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto, przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego Zamawiaj±cego, sukcesywna o ³±cznej warto¶ci min. 200 000,00 z³ przeprowadzona w okresie maksymalnie 1 roku.
• W zakresie zdolno¶ci zawodowej,
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ co do z³o¿enia dokumentów,
wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie którego Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada dokumenty uprawniaj±ce go do wystêpowania w obrocie gospodarczym (za³±cznik nr 2 do SWZ).
Wykonawca którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego wykazu us³ug (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ) wraz z dowodami z których bêdzie wynika³o, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
d) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w postepowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ).
e) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz dostaw wykonanych, , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wstêpnym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota (suma) ubezpieczenia dla jednego i wszystkich przypadków ubezpieczeniowych nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 300.000,00 z³ (trzysta tysiêcy z³otych).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4 000, 00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 25.12.2021 r.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spó³dzielczy w Bodzentynie, na rachunek o nr 98 8493 0004 0090 0900 0358 0020. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego,
W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê.
• Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.
Uwaga!: Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci skutkuje odrzuceniem oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postêpowañ lub konkursów, o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:a) zmiana ceny jednostkowej za 1 litr oleju opa³owego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego lub zmiany stawki podatku VAT zwi±zanych z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe oleju opa³owego zostan± zmienione
o kwotê, wynikaj±c± z ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego lub z ustawowej zmiany stawek podatku VAT, od dnia wej¶cia w ¿ycie niniejszych zmian, bez konieczno¶ci sporz±dzenia aneksu do umowy.
b) zwiêkszenia zakresu dostaw w stosunku do ilo¶ci opisanych w rozdz. II SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25
INNE PRZETARGI BODZENTYN
wiêcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.