eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleŚwiadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w mieście K-K i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2024r



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w mieście K-K i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.2.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273797

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00265891

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w mieście K-K i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2024r.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części.
Część II zamówienia
Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2024 r.
1. Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: mechaniczne koszenie traw i chwastów na trawnikach, poboczach, skarpach i rowach przy drogach powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego o łącznej powierzchni – 1 186 164 m² (długość poboczy – 329,49 km, średnia szerokość – 1,8 m). Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku. Na odcinkach prostych średnia szerokość koszenia do krawędzi rowu lub do krawędzi skarpy 1,8 m, natomiast obręb skrzyżowań ma być wykoszony w całości. Wykaz poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego przeznaczonych do mechanicznego koszenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również mechaniczne koszenie traw na skarpach, przeciwskarpach i rowach na łącznej długości dróg powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego równej planowanej 20 km. Średnia szerokość koszenia 4 m. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również interwencyjne na zgłoszenie Jednostki organizacyjnej utrzymanie terenów znajdujących się w pasie drogowym dróg powiatowych pozamiejskich (chodniki, ścieżki rowerowe, na styku krawężnika z jezdnią itp.) w zakresie miejscowego pielenia chwastów. Jednostka organizacyjna dopuszcza zwalczanie chwastów poprzez wykonywanie oprysków środkami posiadającymi ważną decyzję Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na używanie środka na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz dopuszczenia przez producenta do stosowania w miejscach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Jednostki organizacyjnej na używanie proponowanego środka po przedstawieniu ww. dokumentu.
2. Do wykonania zamówienia należy zastosować:
• ciągnik z kosiarką bijakową – 2 szt.
• kosiarki spalinowe – 2 szt.
• podkaszarki – 2 szt.
3. Ustala się następujące terminy zakończenia koszenia:
• I koszenie do 31 maja
• II koszenie do 30 października.
Podane powyżej terminy zakończenia wykonania poszczególnych prac mogą ulec przesunięciu a podane ilości lub krotności zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powyższe uzależnione będzie między innymi od panujących warunków atmosferycznych, układu i wzrostu traw oraz od zaistniałych potrzeb.
W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podanych rzeczowych zakresów prac, prace będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w formularzu cenowym.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a) oznakowanie miejsca prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami
b) prace przygotowawcze
c) dostawę i pracę sprzętu do koszenia
d) wykoszenie traw i chwastów i samosiejów rosnących na terenie pasów drogowych
e) wykoszenie traw i chwastów na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, parkingi, pasy rozdziału, itp.
f) koszenie na skarpach i przeciwskarpach, dnach rowów
g) koszenie w miejscach trudnodostępnych: przy ogrodzeniach, znakach drogowych, barierach, słupach oświetleniowych, studniach rewizyjnych i ściekowych, w sąsiedztwie drzew, krzewów, nasadzeń kwiatowych itp.
h) oczyszczenie przed każdorazowym koszeniem poboczy dróg powiatowych oraz rowów przydrożnych z wszelkich zanieczyszczeń w tym: worków ze śmieciami, folii, butelek szklanych i plastikowych, pojemników i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, pojedynczych elementów budowlanych - cegieł, bloczków betonowych, styropianu, odpadów z gumy – opon, przewodów gumowych, elementów metalowych – prętów, blach, elementów drewnianych – desek, gałęzi, palet, foteli, złomu RTV i AGD. Utylizacja odpadów należy zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
i) po skoszeniu traw i chwastów w terenach zabudowanych nawierzchnię jezdni, pasy zieleni, chodniki należy natychmiast uprzątnąć z zalegającego pokosu. W przypadku znaczących zabrudzeń na terenie pozamiejskim mające wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia drogi z zalegającego pokosu;
j) przekazanie wytwarzanych w wyniku realizacji zamówienia odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) . Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Powiatowi dokumentów potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) lub potwierdzić w inny sposób zagospodarowanie odpadów np. kompostowanie, jeżeli prawnie jest to dopuszczone i realizowane zgodnie z wymaganymi prawem zezwoleniami. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca;
k) odtransportowanie sprzętu;
l) demontaż oznakowania.
W zależności od wielkości, dostępności oraz położenia koszonego obszaru, koszenia należy realizować przy użyciu specjalistycznych maszyn oraz odpowiedniego rodzaju narzędzi. Na mniejszych powierzchniach koszenia, powierzchniach z utrudnionym dostępem należy stosować kosiarki spalinowe, kosy żyłkowe i podkaszarki. Większe obszary należy wykaszać przy użyciu kosiarek bijakowych doczepnych do ciągnika, natomiast na skarpach i przeciwskarpach należy stosować kosiarki bijakowe wysięgnikowe. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
Powiat nie dopuszcza stosowania kosiarek rotacyjnych.
5. Realizacja zamówienia będzie następowała po przekazaniu terenu prac w pojedynczym zleceniu. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć usługę pierwszego i drugiego koszenia w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia jej rozpoczęcia przez Powiat. Maksymalny termin realizacji pojedynczego zlecenia: do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac.

DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac zostały określone w SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. t.j. 2023 poz. 875 ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie. Jednostka organizacyjna umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
• Wykaz poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego przeznaczonych do mechanicznego koszenia – Załącznik nr 2 do SWZ, opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.

UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w mieście K-K i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2024r.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części.
Część II zamówienia
Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2024 r.
1. Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: mechaniczne koszenie traw i chwastów na trawnikach, poboczach, skarpach i rowach przy drogach powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego o łącznej powierzchni – (593 082 m² x krotność 2) = 1 186 164 m² (długość poboczy – 329,49 km, średnia szerokość – 1,8 m). Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku. Na odcinkach prostych średnia szerokość koszenia do krawędzi rowu lub do krawędzi skarpy 1,8 m, natomiast obręb skrzyżowań ma być wykoszony w całości. Wykaz poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego przeznaczonych do mechanicznego koszenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również mechaniczne koszenie traw na skarpach, przeciwskarpach i rowach na łącznej długości dróg powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego równej planowanej 20 km. Średnia szerokość koszenia 4 m. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również interwencyjne na zgłoszenie Jednostki organizacyjnej utrzymanie terenów znajdujących się w pasie drogowym dróg powiatowych pozamiejskich (chodniki, ścieżki rowerowe, na styku krawężnika z jezdnią itp.) w zakresie miejscowego pielenia chwastów. Jednostka organizacyjna dopuszcza zwalczanie chwastów poprzez wykonywanie oprysków środkami posiadającymi ważną decyzję Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na używanie środka na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz dopuszczenia przez producenta do stosowania w miejscach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Jednostki organizacyjnej na używanie proponowanego środka po przedstawieniu ww. dokumentu.
2. Do wykonania zamówienia należy zastosować:
• ciągnik z kosiarką bijakową – 2 szt.
• kosiarki spalinowe – 2 szt.
• podkaszarki – 2 szt.
3. Ustala się następujące terminy zakończenia koszenia:
• I koszenie do 31 maja
• II koszenie do 30 października.
Podane powyżej terminy zakończenia wykonania poszczególnych prac mogą ulec przesunięciu a podane ilości lub krotności zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powyższe uzależnione będzie między innymi od panujących warunków atmosferycznych, układu i wzrostu traw oraz od zaistniałych potrzeb.
W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podanych rzeczowych zakresów prac, prace będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w formularzu cenowym.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a) oznakowanie miejsca prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami
b) prace przygotowawcze
c) dostawę i pracę sprzętu do koszenia
d) wykoszenie traw i chwastów i samosiejów rosnących na terenie pasów drogowych
e) wykoszenie traw i chwastów na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, parkingi, pasy rozdziału, itp.
f) koszenie na skarpach i przeciwskarpach, dnach rowów
g) koszenie w miejscach trudnodostępnych: przy ogrodzeniach, znakach drogowych, barierach, słupach oświetleniowych, studniach rewizyjnych i ściekowych, w sąsiedztwie drzew, krzewów, nasadzeń kwiatowych itp.
h) oczyszczenie przed każdorazowym koszeniem poboczy dróg powiatowych oraz rowów przydrożnych z wszelkich zanieczyszczeń w tym: worków ze śmieciami, folii, butelek szklanych i plastikowych, pojemników i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, pojedynczych elementów budowlanych - cegieł, bloczków betonowych, styropianu, odpadów z gumy – opon, przewodów gumowych, elementów metalowych – prętów, blach, elementów drewnianych – desek, gałęzi, palet, foteli, złomu RTV i AGD. Utylizacja odpadów należy zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
i) po skoszeniu traw i chwastów w terenach zabudowanych nawierzchnię jezdni, pasy zieleni, chodniki należy natychmiast uprzątnąć z zalegającego pokosu. W przypadku znaczących zabrudzeń na terenie pozamiejskim mające wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia drogi z zalegającego pokosu;
j) przekazanie wytwarzanych w wyniku realizacji zamówienia odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) . Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Powiatowi dokumentów potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) lub potwierdzić w inny sposób zagospodarowanie odpadów np. kompostowanie, jeżeli prawnie jest to dopuszczone i realizowane zgodnie z wymaganymi prawem zezwoleniami. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca;
k) odtransportowanie sprzętu;
l) demontaż oznakowania.
W zależności od wielkości, dostępności oraz położenia koszonego obszaru, koszenia należy realizować przy użyciu specjalistycznych maszyn oraz odpowiedniego rodzaju narzędzi. Na mniejszych powierzchniach koszenia, powierzchniach z utrudnionym dostępem należy stosować kosiarki spalinowe, kosy żyłkowe i podkaszarki. Większe obszary należy wykaszać przy użyciu kosiarek bijakowych doczepnych do ciągnika, natomiast na skarpach i przeciwskarpach należy stosować kosiarki bijakowe wysięgnikowe. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
Powiat nie dopuszcza stosowania kosiarek rotacyjnych.
5. Realizacja zamówienia będzie następowała po przekazaniu terenu prac w pojedynczym zleceniu. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć usługę pierwszego i drugiego koszenia w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia jej rozpoczęcia przez Powiat. Maksymalny termin realizacji pojedynczego zlecenia: do 35 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac.

DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac zostały określone w SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. t.j. 2023 poz. 875 ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie. Jednostka organizacyjna umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
• Wykaz poboczy dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego przeznaczonych do mechanicznego koszenia – Załącznik nr 2 do SWZ, opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.

UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-08 10:00

Po zmianie:
2024-04-11 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-08 11:00

Po zmianie:
2024-04-11 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-07

Po zmianie:
2024-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.