Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ,,SNOA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220035637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska, 18
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stowarzyszeniesnoa@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: snoa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny- inny zamawiający organizacja pozarządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizacja pozarządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c69f1a4-f6a8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00166331/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wyk w sys. zapr i wyb dok. pr. i zrea. na jej pod. r. bud. pol. na rem. i adapt.pom. infr. społ. z zag. otocz. w zw. z real. proj. pn. „Adapt. pom. przy ul. Zamk. Góra8 w c. ut. miesz. wsp. w Kw”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/272.MT/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na Budowie i rozbudowie, roboty budowlane (przebudowa i remont) obiektów infrastruktury społecznej na rzecz usług opiekuńczych oraz mieszkań chronionych i wspomaganych wraz z zagospodarowaniem otoczenia.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej zawierającej m.in. kompletne wielobranżowe projekty budowlane sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj. Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Programem Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania Zamówienia;
2) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (roboty budowlane);
3) sporządzenie niezbędnych wielobranżowych projektów wykonawczych;
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów w trakcie realizacji inwestycji;
5) wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w projektów;
6) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozytywnych odbiorów służb a w razie wymogu
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
7) przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy.
8) zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia.
3. Zakres prac:
a) prace zewnętrzne:
• wykonanie dojścia dla osób niepełnosprawnych w postaci pochylni od strony południowo -wschodniej na tył budynku w raz z umocnieniem skarp, wykonaniem balustrad oraz oświetlenia zewnętrznego,
• wykonanie napraw izolacji pionowej w narożniku budynku bezpośrednio przylegającym do projektowanej pochylni, związane to jest z wilgocią i odparzeniami tynków w obrębie mieszkania w strefie ściany zewnętrznej,
b) prace wewnętrzne:
• demontaż instalacji wewnętrznych sanitarnych wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych,
• wymiana sufitów na sufity podwieszane EI60 z tynkowaniem i malowaniem,
• wykonanie nowych przejść, poszerzenie istniejących przejść z wymianą całościową stolarki drzwiowej po wcześniejszym uzgodnieniu wzoru i plastyki stolarki z Konserwatorem Zabytków,
• rozbiórki ścian wewnętrznych oraz pieców z utylizacją,
• rozbiórki istniejących posadzek z tworzyw sztucznych i płytek na zaprawie cementowej (bez rozbiórek posadzek z desek drewnianych) z wykonaniem nowych posadzek na podkładach wyrównawczych i stabilizujących z OSB z paneli podłogowych,
• wykonanie nowych wydzieleń łazienki oraz podziału pomieszczeń ściankami działowymi z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z tynkowaniem i malowaniem,
• wykonanie nowych instalacji sanitarnych - wodnej i kanalizacyjnej, elektrycznych w postaci oświetlenia i gniazd wtykowych + DATA, teletechnicznych, komputerowych, TV, internetowych oraz centralnego ogrzewania wraz z przyłączem gazowym, montażem kotła gazowego oraz montażem wkładu kominowego,
• remont tynków wewnętrznych wraz z zeskrobaniem starych wykończeń, uzupełnieniami tynków, gruntowaniem i malowaniem farbami emulsyjnymi,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Programem Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434160,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434160,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434160,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno- Usługowa RODŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004802
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 26
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "RODŁO"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "RODŁO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434160,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-21 do 2023-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- "Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
- Ochrona fizyczna osób i mienia Biblioteki Miejsko-Powiatowej w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 54 (dawny budynek dworca PKP)
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.