eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynAdaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ,,SNOA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220035637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska, 18

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stowarzyszeniesnoa@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: snoa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny- inny zamawiający organizacja pozarządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Organizacja pozarządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c69f1a4-f6a8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00166331/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wyk w sys. zapr i wyb dok. pr. i zrea. na jej pod. r. bud. pol. na rem. i adapt.pom. infr. społ. z zag. otocz. w zw. z real. proj. pn. „Adapt. pom. przy ul. Zamk. Góra8 w c. ut. miesz. wsp. w Kw”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Adaptacja pomieszczeń przy ul. Zamkowa Góra 8 w celu utworzenia mieszkania wspomaganego w Kwidzynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/272.MT/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na Budowie i rozbudowie, roboty budowlane (przebudowa i remont) obiektów infrastruktury społecznej na rzecz usług opiekuńczych oraz mieszkań chronionych i wspomaganych wraz z zagospodarowaniem otoczenia.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej zawierającej m.in. kompletne wielobranżowe projekty budowlane sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj. Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Programem Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania Zamówienia;
2) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (roboty budowlane);
3) sporządzenie niezbędnych wielobranżowych projektów wykonawczych;
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów w trakcie realizacji inwestycji;
5) wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w projektów;
6) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozytywnych odbiorów służb a w razie wymogu
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
7) przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy.
8) zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia.
3. Zakres prac:
a) prace zewnętrzne:
• wykonanie dojścia dla osób niepełnosprawnych w postaci pochylni od strony południowo -wschodniej na tył budynku w raz z umocnieniem skarp, wykonaniem balustrad oraz oświetlenia zewnętrznego,
• wykonanie napraw izolacji pionowej w narożniku budynku bezpośrednio przylegającym do projektowanej pochylni, związane to jest z wilgocią i odparzeniami tynków w obrębie mieszkania w strefie ściany zewnętrznej,
b) prace wewnętrzne:
• demontaż instalacji wewnętrznych sanitarnych wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych,
• wymiana sufitów na sufity podwieszane EI60 z tynkowaniem i malowaniem,
• wykonanie nowych przejść, poszerzenie istniejących przejść z wymianą całościową stolarki drzwiowej po wcześniejszym uzgodnieniu wzoru i plastyki stolarki z Konserwatorem Zabytków,
• rozbiórki ścian wewnętrznych oraz pieców z utylizacją,
• rozbiórki istniejących posadzek z tworzyw sztucznych i płytek na zaprawie cementowej (bez rozbiórek posadzek z desek drewnianych) z wykonaniem nowych posadzek na podkładach wyrównawczych i stabilizujących z OSB z paneli podłogowych,
• wykonanie nowych wydzieleń łazienki oraz podziału pomieszczeń ściankami działowymi z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z tynkowaniem i malowaniem,
• wykonanie nowych instalacji sanitarnych - wodnej i kanalizacyjnej, elektrycznych w postaci oświetlenia i gniazd wtykowych + DATA, teletechnicznych, komputerowych, TV, internetowych oraz centralnego ogrzewania wraz z przyłączem gazowym, montażem kotła gazowego oraz montażem wkładu kominowego,
• remont tynków wewnętrznych wraz z zeskrobaniem starych wykończeń, uzupełnieniami tynków, gruntowaniem i malowaniem farbami emulsyjnymi,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Programem Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434160,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434160,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434160,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno- Usługowa RODŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004802

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 26

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434160,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-21 do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.