eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Popielów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Popielów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 3081250

1.5.8.) Numer faksu: 25 7923362

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@liw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-632e3099-f3cd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Popielów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632e3099-f3cd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064198/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Popielów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 714431,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Inwestycja pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Popielów”.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe- 524 mb;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne;
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3-524 m- 524m;
-warstwa wiążąca-beton asfaltowy AC 16W 50/70 gr. 4 cm - 2682 m2;
- warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 gr. 4 cm.- 2620 m2;
- pobocza z kruszywa niezwiązanego C90/3 mm o gr. 10 cm- 772,50 m2 ;
-urządzenie zieleńców z plantowaniem, humusem i obsianiem nasionami traw- 2633,00 m2;
- ustawienie oporników betonowych 12/25 cm -141,00 m;
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm-200,50m;
- oznakowanie pionowe (6 słupków+9 tarcz)- 9 szt.;
- wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami fi 40cm-125,50m;
- zjazdy- nawierzchnia z kostki brukowej- 270,00 m2 ;
- karczowanie krzewów i poszycia- 020 ha;
- regulacja pionowa obudów dla zaworów wodociągowych- 3szt.;
- przestawienie hydrantów-2szt.
Szczegółowy zakres opracowania opisuje załączona dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878750,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881319,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878750,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KANIUK" Sp. Jawna Lidia Andrzej Arkadiusz Kaniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241814524

7.3.4) Miejscowość: Zgrzebichy 48

7.3.5) Kod pocztowy: 07-104

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową pod warstwę wiążącą,
- wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm. z AC 16 W 50/70 (jezdnia)-KR1,
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną,
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S 50/70 gr. 4 cm (jezdnia)-KR1,
Szpańscy Jerzy Jacek Dawid „CZYSTOŚĆ”


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878750,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.