Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203776/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Borzym i Gajki – Etap II, o długości 2,26 km ( II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914162071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Borzym i Gajki – Etap II, o długości 2,26 km ( II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41f5b39b-eb22-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159670/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Borzym i Gajki - II etap o długości 2, 25 km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5058083,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2412310,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych, polegających na budowie drogi leśnej w Leśnictwie Borzym i Gajki – Etap II o długości 2,26 km.
Przedmiotowa droga leśna zlokalizowana będzie na terenie Nadleśnictwa Gryfino, w obszarze Leśnictwa Borzym i Gajki – działki nr 105/3, 133/2, 177/2, 178, 179, 180, 205/1, 206/1 w obrębie ew. Pniewo, nr: 126, 127, 128, 175, 176, 205/2, 205/3, 206/2 w obrębie ew. Mielenko, gmina Gryfino. Długość całej drogi wynosi 5,31 km. W ramach tego etapu (etap II) realizowany będzie odcinek o długości 2,26 km.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Leśnictwo Borzym i Gajki
jedn. ewid.: 320604_5 Gryfino - G,
obręb ewid. nr: 320604_5.0018 Pniewo;
działka nr ewid.: 105/1; 105/3; 133/2; 178; 179; 180.
Szczegółowy zakres prac w ramach Przedmiotu Zamówienia został zawarty
w następujących dokumentach:
1) Projekt budowlany;
2) Projekt wykonawczy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: „STWiOR”);
4) Decyzja nr 1/Z/2023 – przebudowa zjazdu w pasie drogowym drogi powiatowej 1362Z Wełtyń- Gajki;
5) Przedmiar robót
- ww. dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ i zwane są wspólnie „Dokumentacją Projektową”. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy
W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej. Zasady równoważności zostały szczegółowo opisane w SWZ z uwagi na ograniczoną liczbę miejsca w ogłoszeniu o zamówieniu.
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego (maszyn budowlanych) - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej, celem zaznajomienia się z lokalnymi warunkami, w których będą prowadzone roboty budowlane.
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu robót. Wymagany okres rękojmi za wady równy będzie okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert i do umowy zostanie przeniesiony wprost, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Ofercie. Szczegółowe informacje w pkt. 16.2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3064377,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo-Usługowe Janusz Ostrowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931284920
7.3.3) Ulica: Jasień 53
7.3.4) Miejscowość: Tłuchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-605
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość wskazana w pkt 4.3.1) Ogłoszenia jest wartością szacunkową zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): i wynosi: 2 412 310,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.