Og³oszenie z dnia 2021-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00313171/01 - Wynik z dnia 2021-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236611091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-892eb3c3-4852-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00273876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002016/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC
Dla systemu Windows niezbêdne jest oprogramowanie w wersji 32 oraz 64 bitowej które znajduje siê w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 -> Windows x86 Offline oraz Windowsx64. Dla systemu Mac nale¿y wybraæ Java SE Development Kit 8u202 -> Mac OS X x64
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa,
Poni¿ej ¶cie¿ki dostêpu dla najpopularniejszych przegl±darek:
Internet Explorer 11 – opcje internetowe -> zawarto¶æ -> certyfikaty
Google Chrome – ustawienia -> prywatno¶æ i bezpieczeñstwo -> bezpieczeñstwo -> zarz±dzaj certyfikatami Firefox – opcje -> prywatno¶æ i bezpieczeñstwo -> wy¶wietl certyfikaty Prawid³owo skojarzony certyfikat powinien siê wy¶wietliæ w zak³adce: „osobisty” na przegl±darkach Internet Explorer 11 i Google Chrome „u¿ytkownik” na przegl±darce Firefox. Gdyby nie by³ on widoczny
nale¿y skontaktowaæ siê z wystawc± certyfikatu i poprosiæ o pomoc przy skojarzeniu certyfikatu z przegl±dark±. Skojarzenie podpisu z przegl±dark± nie dotyczy komputerów typu Mac (tutaj system nie wymaga skojarzenia z przegl±dark±). Na komputerach typu Mac mo¿e byæ konieczne zainstalowanie
dodatkowego oprogramowania: Dodatkowe oprogramowanie dla Mac
4) zainstalowanie oprogramowania Java które mo¿na pobraæ z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html
Alternatyw± dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, jest ona dostêpna na stronie: https://adoptopenjdk.net.
Po instalacji oprogramowania Java nale¿y uruchomiæ ponownie przegl±darkê.
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
2. W niniejszym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa - sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) .xml ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w wyznaczonym terminie, je¿eli ich czytelna tre¶æ dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu informacji, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej eZamawiaj±cy.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo
(dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo.
Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drog± e-mailow± pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zwana dalej uPzp).
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w szacunkowej ilo¶ci 60 000 dm3, w tym:
1) Szko³a Podstawowa im. Ks. MK. Sarbiewskiego w Sarbiewie, Sarbiewo 17, 09-130 Baboszewo – w szacunkowej ilo¶ci 30 000 dm3
2) Szko³a Podstawowa im. Jana Brodeckiego w Polesiu Polesie 9, 09-130 Baboszewo w szacunkowej ilo¶ci 30 000 dm3
2. Ilo¶ci oleju opa³owego s± okre¶lone szacunkowo (na podstawie zakupu z ostatnich 12 miesiêcy) i s³u¿± jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na olej opa³owy mo¿e siê ró¿niæ od prognozowanego. Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego bêdzie nie mniejsza ni¿ 54 000 dm3. Zamawiaj±cy prognozuje, ¿e maksymalna ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego nie powinna przekroczyæ 66 000 dm3
Minimalna wielko¶æ jednorazowej dostawy 5 000 dm3
Zamawiaj±cy dokona zap³aty za faktycznie dostarczone ilo¶ci oleju opa³owego.
3. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024:2020- 12 i charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
- gêsto¶æ w temperaturze 150 C max. 860 kg/m3
- warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
- temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 560C
- lepko¶æ kinetyczna temperaturze 20OC nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
- sk³ad frakcyjny:
• do 250O C destyluje nie wiêcej ni¿ 65 %/V/V
• do 350 O C destyluje nie mniej ni¿ 85 %/V/V
- zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,100 %/m/m
- pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, nie
wiêksza ni¿ 0,3 %/m/m
- pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,0100 %
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24,0 mg/kg
- temperatura p³yniêcia max. - 20 O C
- barwa czerwona.
4. Ka¿da dostawa powinna byæ udokumentowana atestem, ¶wiadectwem jako¶ci dla dowodu wydania, orzeczeniem laboratoryjnym b±d¼ innym dokumentem potwierdzaj±cym spe³nianie przez olej opa³owy parametrów jako¶ciowych okre¶lonych norm± PN-C-96024:2020-12.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, a w przypadku dostaw okresowych lub ci±g³ych wykonuje w sposób nale¿yty dostawy oleju opa³owego, o warto¶ci nie mniejszej jak 100 000,00 z³ brutto lub ilo¶ci nie mniejszej jak 50 000 dm3.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust 1 pkt 3, 4, 5, 6 oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 uPzp - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenie spe³nienia warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wykazu dostaw oleju opa³owego, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie /wg wzoru za³. 5 do SWZ/, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mog± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.przez Wykonawców.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - wzór za³. nr 2 do SWZ oraz na wezwanie Zamawiaj±cego - o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dot. podstaw wykluczenia z postêpowania, w zakresie art. 108 ust.1 oraz art. 09 ust.1 pkt 4, 5, 7 uPzp – wzór za³. nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany Umowy w zakresie:1) zmiany warto¶ci umowy okre¶lonej w §3 ust.1
2) zmiany zakresu umowy okre¶lonego w § 1 ust.1
2. Zmiana warto¶ci umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:
1) zmiany urzêdowej stawki podatku VAT,
2) zmiany hurtowej ceny paliw okre¶lonych przez producenta powoduj±cej przekroczenie maksymalnej warto¶ci wynagrodzenie okre¶lonego §3 ust.1 w okresie realizacji umowy.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3 pkt 1 ceny jednostkowe oleju opa³owego zostaj± powiêkszone lub pomniejszone o kwotê podatku VAT wynikaj±c± z obowi±zuj±cych przepisów, od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. Wykonawca ma obowi±zek powiadomienia Zamawiaj±cego pisemnie o zmianie cen w terminie do 30 dni od daty wyst±pienia tych okoliczno¶ci. Nowe ceny mog± mieæ zastosowanie do oleju opa³owego dostarczonego od dnia wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów.
4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3 pkt 2, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ tj. znaczny wzrost lub spadek cen oleju opa³owego, zmiana warto¶ci umowy, okre¶lonej w § 3 ust.1 nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonego pierwotnie w umowie.
5. Zmianê zakresu rzeczowego umowy dopuszcza siê w okoliczno¶ciach zwi±zanych z:
1) z rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z zakupu ilo¶ci oleju opa³owego okre¶lonej w §1 ust.1 w przypadku zmniejszonego zu¿ycia wynikaj±cego z warunków atmosferycznych. Rozliczenie zmniejszonej ilo¶ci paliw p³ynnych bêdzie siê odbywaæ odpowiednio wed³ug sta³ego upustu/mar¿y okre¶lonej w §3 ust. 6 umowy.
2) ze zwiêkszeniem przez Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju opa³owego okre¶lonej w §1 ust.1 w przypadku zwiêkszonego zu¿ycia wynikaj±cego z potrzeb Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych silnymi i d³ugotrwa³ymi mrozami. Rozliczenie zwiêkszonej ilo¶ci paliw p³ynnych bêdzie siê odbywaæ odpowiednio wed³ug sta³ego upustu/mar¿y okre¶lonej w § 3 ust. 6 umowy.
6. £±czna warto¶æ zmian wynikaj±cych ze zmiany zakresu rzeczowego umowy nie mo¿e przekraczaæ 10% warto¶ci netto zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
7. Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca powsta³y w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.