Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131570/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rudka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672e847b-be56-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rudka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672e847b-be56-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044600/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rudka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i budowa oczyszczalni ścieków w Rudce. Oczyszczalnia zlokalizowana jest na działce geodezyjnej 532/1, jednostka ewidencyjna: 200307_2, gm. Rudka, obręb ewidencyjny: 200307_2.0009, Rudka.
Przebudowa i budowa istniejącej oczyszczalni podyktowana jest koniecznością przywrócenia pełnej funkcjonalności obiektu, która w wyniku wieloletniej eksploatacji została utracona. Planowana jest budowa nowej przepompowni ścieków o wydajności do 10 l/s, węzła mechanicznego oczyszczania ścieków o przepustowości do 10 l/s, nowego zbiornika biologicznego oczyszczania ścieków w technologii SBR z tlenową stabilizacją osadu oraz zbiornika-zagęszczacza osadu nadmiernego, budynku odwadniania osadu wraz z pomieszczeniem do odbioru osadu, rozbiórki: istniejących zbiorników oczyszczalni wraz z węzłem mechanicznego oczyszczania ścieków, istniejącej części budynku przeznaczonej do odwadniania i składowania osadu z likwidacją przepompowni znajdującej się w tej części budynku, przebudowie pozostałej części budynku techniczno-socjalnego wynikającej z rozbiórki jego części, a także wykonania nowego układu do pomiaru ilości ścieków oczyszczonych, wykonanie niezbędnych sieci uzbrojenia podziemnego, ciągów komunikacyjnych na terenie inwestycji oraz pozostałych prac wynikających z przyjętych założeń, tj. przebudowy drogi dojazdowej do oczyszczalni, dostawy maszyn, urządzeń i osprzętu niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni, usuwania awarii sieci kanalizacyjnej i utrzymania czystości obiektu i terenu wokół niego, budowy wodociągu oraz montażu instalacji fotowoltaicznej. Wymaganą przepustowość oczyszczalni oszacowano na 150 m3/d. Zamówienie obejmuje rozruch i uruchomienie eksploatacyjne oczyszczalni ścieków wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowe informacje opisujące przedmiot zamówienia i sposób oraz warunki jego realizacji zawierają załączniki nr 6-11 do SWZ oraz postanowienia umowy – załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
43261000-0 - Koparki mechaniczne
16000000-5 - Maszyny rolnicze
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13783463,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13783463,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13783463,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Dalba Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202813
7.3.3) Ulica: ul. Produkcyjna 102
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-680
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Fronti Krzysztof Chwieduk - konstrukcyjno - budowlany
b) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Gromko - elektryczny i AKPiA
c) Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o. - drogowy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "DALBA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "DALBA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13783463,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-02PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.