eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdRewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 719 21 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9121035-b12e-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9121035-b12e-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie terenu Placu Wolności i Budowa ciągu spacerowego w Alei Zakochanych w Osiedlu Niewiadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn.: Zagospodarowanie terenu Placu Wolności w Ujeździe.

Przedmiotem inwestycji jest Zagospodarowanie terenu Placu Wolności w Ujeździe polegające w szczególności na: budowie parków kieszonkowych z małą architekturą i terenami zielonymi, wiaty przystankowej, przebudowie terenów utwardzonych, remoncie nawierzchni drogowych, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, instalacją elektryczną zewnętrzną oświetleniową i instalacją monitoringu.
Zmiana istniejącego zagospodarowania terenu polega na zmianie układu nawierzchni pieszo–jezdnych z wprowadzeniem parków kieszonkowych (terenów zieleni urządzonej i terenów rekreacyjnych dla mieszkańców). Wprowadzane zmiany mają na celu stworzenie terenów publicznych o większym ładzie i estetyce oraz bardziej dostępnych dla mieszkańców z zachowaniem funkcji parkingu oraz innych funkcji komunikacyjnych.
Zakres przewidzianych prac to w szczególności:
- demontaż istniejących koszy, balustrad,
- prace rozbiórkowe,
- rozbiórki istniejącej nawierzchni i obrzeży,
- oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń,
- roboty ziemne (w tym układanie kabli),
- wykopy pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz fundamenty,
- wykonanie fundamentowania pod projektowane elementy zagospodarowania,
- montaż elementów małej architektury oraz wiaty przystankowej,
- montaż słupów oświetleniowych i monitoringu,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonane nawierzchni trawiastej wraz z nasadzeniami,
- uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar i/lub kosztorys nakładczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SWZ.

Mając na uwadze postanowienia określone w Regulaminie Szóstej Edycji
Naboru Wniosków o dofinansowanie (edycja szósta - PGR) obowiązującego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w paragrafie 5 ust. 14, zamawiający dla wykazania niezbędnych tożsamości podaje podaje poniższe informacje:
1) nazwa inwestycji: Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.
2) OPIS INWESTYCJI ZASTOSOWANY WE WNIOSKU o DOFINANSOWANIE:
Inwestycja pn. Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd obejmuje dwa zadania:
1. Zagospodarowanie terenu Placu Wolności w Ujeździe; 2. Budowę ciągu spacerowego w „Alei Zakochanych” w Osiedlu Niewiadów. Przedmiotowe inwestycje mają duże znaczenie dla rozwoju Gminy Ujazd, w których dawniej funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej. Realizacja projektu wpłynie korzystnie na rozwój gospodarczy obszarów popegeerowskich, stworzy warunki dla rozwoju kapitału społecznego oraz wyrówna szanse między gminą popegeerowską a miastem.
Zagospodarowanie terenu Placu Wolności w Ujeździe polega na zmianie układu nawierzchni pieszo-jezdnych. Wprowadzone zmiany mają na celu stworzenie terenów publicznych o większym ładzie i estetyce oraz bardziej dostępnych dla mieszkańców z zachowaniem funkcji parkingu oraz innych funkcji komunikacyjnych. Realizacja zadania obejmuje budowę: parków kieszonkowych z małą architekturą i terenami zielonymi, wiaty przystankowej, przebudowa terenów utwardzonych, remont nawierzchni drogowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, instalacją elektryczną zewnętrzną oświetleniową i instalacją monitoringu. (...) ciąg dalszy opis zawarto w części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

34928530-2 - Latarnie uliczne

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.5.5.) Wartość części: 3019198,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn.: Budowa ciągu spacerowego w „Alei Zakochanych” w Osiedlu Niewiadów.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności roboty drogowe oraz prace związane z budową ulicznego oświetlenia solarnego. Przewiduje się, że w ramach przedmiotowego zadania na drodze w miejscowości Osiedle Niewiadów, zlokalizowanego na działce oznaczonej numerem 26 obrębu PGR Niewiadów – Mącznik, zostanie zrealizowany w szczególności następujący zakres robót:

- rozbiórka istniejącej jezdni bitumicznej wraz z podbudową,
- rozbiórka ścieków skarpowych z betonu i wykonanie nowych,
- konserwacja drzew w pasie drogowym,
- usunięcie zarośli z pasa drogowego,
- wykonanie podbudowy nawierzchni z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni ciągu z kostki betonowej,
- wykonanie nawierzchni ciągu z kostki granitowej,
- montaż solarnych lamp ulicznych,
- urządzenie pasa zieleni.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SWZ.

ciąg dalszy dot. opisu inwestycji zawartego na wniosku o dofinansowanie:

Budowa ciągu spacerowego w „Alei Zakochanych” w Osiedlu Niewiadów Zasadniczym celem budowy ciągu spacerowego w Alei Zakochanych w Osiedlu Niewiadów jest osiągnięcie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów, a co za tym idzie podwyższenie komfortu życia mieszkańców Osiedla Niewiadów oraz okolicznych miejscowości korzystających z ciągu spacerowego w Alei Zakochanych, poprzez zastosowanie korzystnych z punktu widzenia pieszych rozwiązań technicznych, sprzyjających rekreacji i wypoczynkowi na świeżym powietrzu w pobliżu miejsca zamieszkania, w otoczeniu terenów o wysokich walorach przyrodniczych. W ramach zadania na drodze w miejscowości Osiedle Niewiadów zostanie zrealizowany m.in. następujący zakres robót: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, remont elementów przepustu, podbudowa jezdni, krawężniki, nawierzchnia ciągu spacerowego, oświetlenie uliczne solarne, pielęgnacja zieleni i roboty uzupełniające, oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa.
Celem projektu jest ożywienie życia lokalnej społeczności. Realizacja inwestycji w miejscowości Ujazd i Osiedle Niewiadów przyczyni się do rozwoju społeczno-gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928530-2 - Latarnie uliczne

4.5.5.) Wartość części: 587062,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2786872,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4249096,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2786872,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH JONBUD Mariusz Jonczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732222057

7.3.3) Ulica: ul. Sulejowska 130

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2786872,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570731,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998121,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570731,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Sebastian Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651

7.3.4) Miejscowość: Małecz 44

7.3.5) Kod pocztowy: 97-217

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570731,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.