Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00283978/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00372587/01 - Wynik z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lutowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.4.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 30
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273966
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00253216
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
18. Oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 1 rozdziału XI niniejszej SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 8 do SWZ.
b) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (jeżeli dotyczy).
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
e) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
f) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SWZ
g) Dowód wniesienia wadium w postaci gwarancji lub poręczenia (jeżeli dotyczy).
(Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium w postaci przelewu – jeżeli dotyczy);
h) Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie produktów, rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy).
Po zmianie:
18. Oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 1 rozdziału XI niniejszej SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 8 do SWZ.
b) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (jeżeli dotyczy).
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
e) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
f) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SWZ
g) Dowód wniesienia wadium w postaci gwarancji lub poręczenia (jeżeli dotyczy).
(Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium w postaci przelewu – jeżeli dotyczy);
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 11:00
Po zmianie:
2024-04-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 12:00
Po zmianie:
2024-04-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-14
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Opracowanie dokumentacji projektowych
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla kadry kierowniczej, pracowników oraz szkoleń specjalistycznych dla pracowników IT Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim
- Zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim
- Remont dróg gminnych ul. Ogrodowej i ul. Przesmyk w Sępólnie Krajeńskim
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.