Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223984/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00239086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00245913/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00250093/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Oddziału Dziecięcego w Powiatowym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi, ul. Szpitalna 40 wraz z dostawą i montażem wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278209300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 40
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 7312219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzzoz.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzzoz.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pzzoz.bedzin.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Oddziału Dziecięcego w Powiatowym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi, ul. Szpitalna 40 wraz z dostawą i montażem wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099e91f6-1b85-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00104713/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont Oddziału Dziecięcego - Czeladź
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223984/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.381.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą„ Remont Oddziału Dziecięcego w Powiatowym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi, ul. Szpitalna 40 wraz z dostawą i montażem wyposażenia”
1. Roboty remontowe obejmują w szczególności:
- prace demontażowe i wyburzeniowe przedstawione w opracowaniu graficznym;
- prace związane z zamurowaniem i wznoszeniem nowych ścian czy wydzieleń nowych pomieszczeń m.in. łazienki przypokojowe;
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnych w tym utworzenie i wyposażenie łazienek;
W trakcie wykonywania zleconych prac Zamawiający informuje, iż wymianę pionów instalacyjnych wod-kan i c.o. wykonuje na podstawie odrębnego zlecenia inna firma budowlana (termomodernizacja).
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w tym utworzenie i wyposażenie nowych łazienek (grzejniki istniejące będą wymieniane w ramach prac: termomodernizacyjnych przez Zamawiającego w trakcie niniejszego zlecenia, w zakresie niniejszego zlecenia są grzejniki w nowotworzonych łazienkach); - modernizacja instalacji gazów medycznych (Zamawiający wykonał podejścia i instalacje natynkowo w grudniu 2019r. – w segmencie C znajdują się piony z O,A,V na oddziale rozprowadzony jest natynkowo tlen) – w zakresie zlecenia jest wykonanie instalacji podtynkowo w nowym układzie i należy wykonać podtynkowe punkty ścienne;
- Zamawiający informuje, iż w trakcie prac firma wykonująca termomodernizację dokona wymiany okien oraz parapetów;
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej z uzbrojeniem rozdzielni piętrowej (nowe gniazdka i rozprowadzenie kabli niniejszej instalacji) oraz instalacji słaboprądowej wg wytycznych załącznika nr 1.2. W zakresie zlecenia należy ująć wykonanie SSP i SAP, a także monitoring korytarza i wskazanych pokoi łóżkowych (korytarz bez podglądu lecz zapis na dysku, pokoje dodatkowo z bieżącym podglądem na monitoringu zbiorczym w punkcie pielęgniarskim). Uwaga utworzenie rozdzielni, montaż opraw sufitowych (w tym awaryjnych i ewakuacyjnych) jest objęte zleceniem dla firmy wykonującej termomodernizację; - wykonanie nowych posadzek z izolacją (uzależnione od przeznaczenia pomieszczenia);
- wykonanie tynków maszynowych na siatce wraz gładziami;
- powierzchnie ścian, podłóg i sufitów wykończyć zgodnie z opracowaniem graficznym; - dostawa i montaż nowych drzwi w tym uwzględnić system kontroli dostępu i domofony (rozwiązania bez progowe). - dostawa i montaż wyposażenia wg załącznika nr 1.1 i nr 1.2 - IT; po realizacji oddział musi dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie obowiązujących rozporządzeń;
- dostawa i montaż oznaczeń numeracji drzwi, numeracji stanowisk pacjenta i tablic informacyjnych.
- w ramach zleconych prac jest wykonanie projektów technicznych branż objętych zleceniem w tym wentylacji mechanicznej (śluzy) i wentylacji hybrydowej, elektryki w zakresie gniazdek i instalacji słaboprądowej, a także modernizacji gazów medycznych;
- w zleceniu jest wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2472720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2472720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2472720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 072819994
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie instalacji sanitarnych wod.-kan., i c.o., wentylacji i klimatyzacji
Wykonanie instalacji gazów medycznych
wykonanie instalacji elektrycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2472720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.