eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków(DFP.271.91.2022.DB ) Utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji d¼wigów osobowych i towarowych (³±cznie 33 d¼wigów i 1 d¼wignik przemys³owy), w ( ........).



Og³oszenie z dnia 2022-07-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
(DFP.271.91.2022.DB ) Utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji d¼wigów osobowych i towarowych (³±cznie 33 d¼wigów i 1 d¼wignik przemys³owy), w ( ........).

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Miko³aja Kopernika 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 0124247121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobochenek@su.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.su.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(DFP.271.91.2022.DB ) Utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji d¼wigów osobowych i towarowych (³±cznie 33 d¼wigów i 1 d¼wignik przemys³owy), w ( ........).

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7a4bb67-feaa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00274006

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00331028/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Konserwacja urz±dzeñ d¼wigowych i pogotowie d¼wigowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
7. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania plików w
komunikacji elektronicznej znajduj± siê w pkt. 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DFP.271.91.2022.DB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 528768,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji d¼wigów osobowych i towarowych (³±cznie 33 d¼wigów i 1 d¼wignik przemys³owy), w tym wykonywanie obowi±zkowych przegl±dów okresowych, miesiêcznych i rocznych, zapewnienie pogotowia d¼wigowego oraz usuwanie awarii d¼wigów zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, których jednostkowy koszt naprawy nie przekracza 6000,00 z³ brutto” (lokalizacja: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ulice: Kopernika, Botaniczna, ¦niadeckich, Skawiñska). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a - 1c do specyfikacji oraz za³±cznik nr 3 do specyfikacji – wzór umowy (wraz z za³±cznikami). Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci specyfikacji, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane naprawy oraz zastosowane w ich trakcie materia³y, czê¶ci i podzespo³y

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia sprawno¶ci d¼wigu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek bêdzie spe³niony, je¿eli wykonawca
1. W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej 1 us³ugê w zakresie konserwacji i napraw d¼wigów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto. W przypadku gdy wykonawca aktualnie wykonuje us³ugê Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek bêdzie spe³niony, je¿eli od rozpoczêcia realizacji us³ugi do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzaj±cych jej nale¿yte wykonywanie, warto¶æ wykonanej (zrealizowanej) us³ugi wynosi nie mniej ni¿ 100 000,00 z³ (brutto), a us³uga spe³nia pozosta³e wymagania okre¶lone w niniejszym punkcie.
Przez 1 us³ugê Zamawiaj±cy rozumie wykonanie us³ugi w ramach 1 umowy. Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
a) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie;
b) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.

2. Warunek bêdzie spe³niony, je¿eli wykonawca dysponuje podanymi poni¿ej osobami, które bêd± realizowaæ zamówienie
2.1. co najmniej 6 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±cymi niezbêdne kwalifikacje potwierdzone „Za¶wiadczeniem uprawniaj±cym do konserwacji d¼wigów”, wydanym przez Urz±d Dozoru Technicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia dokumentu z punktu 1 o ile Wykonawca wska¿e w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.2.3. SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane (lub s± wykonywane), a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê, z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcê na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (og³oszonej
w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.). W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie nr 2 do SWZ.
2. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci:
2.1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
2.2. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy oraz Arkusz cenowy miesiêcznego utrzymania sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego odpowiednio za³±cznik nr 1a do SWZ, za³±cznik nr 1b do SWZ.
2.3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
2.3.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 2.3 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2.3.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli zosta³y okre¶lone) sk³ada tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 2.3, dotycz±ce tych podmiotów.
2.4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
2.4.1. dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê,
gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, który Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2.4.2. dla ustanowionego pe³nomocnika, do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, który Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, wzglêdnie innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) s± zobowi±zani ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy.
2. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do z³o¿enia wraz z ofert± Pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego Pe³nomocnika, o którym mowa w punkcie 1 . Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie tj. Za³±cznik nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli zosta³y okre¶lone) w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Reguluje wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do Specyfikacji.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.