Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00120364/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00133983/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00518579/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 1 – cz. I Remont boiska typu Orlik oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 – cz. II Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.starachowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boiska typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 1 – cz. I Remont boiska typu Orlik oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 – cz. II Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37afbd57-b002-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022164/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Remont boiska typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 1, remont boiska typu Orlik oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9, remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103280/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1299009,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Remont boiska typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 1” – część I”.
Zakres robót będzie obejmował:
Obiekt typu ORLIK wymiarach 60,0 x 30,0 m, przy Szkole Podstawowej nr 1 w zakresie:
- demontażu istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- uzupełnienia ubytków w podbudowie,
- ułożenia nowej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- wymiany bramek do piłki nożnej, piłkochwytów, uszkodzonych elementów ogrodzenia oraz opraw oświetleniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I-III zamówienia określa projekt, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Obiekty powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczone są dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty.
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia części I, II i III tj. wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.5.) Wartość części: 456229,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont boiska typu Orlik oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9” – część II.Zakres robót będzie obejmował:
Obiekt typu ORLIK w wymiarach 60,0 x 30,0 m oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 32,3 x 19,3 m przy Szkole Podstawowej nr 9 w zakresie:
- demontażu istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- uzupełnienia ubytków w podbudowie,
- ułożenia nowej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- wymiany bramek do piłki nożnej, tablic do koszykówki wraz z obręczami, piłkochwytów, uszkodzonych elementów ogrodzenia oraz opraw oświetleniowych,
- montażu tablicy informacyjnej,
- czyszczenia mechaniczne powierzchni poliuretanowej boiska, odchwaszczanie obrzeży oraz podbudowy, uzupełnienie nawierzchni ET,
- wykonania natrysku wraz z odtworzeniem linii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I-III zamówienia określa projekt, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Obiekty powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczone są dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty.
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia części I, II i III tj. wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.5.) Wartość części: 514756,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13” – część III.Zakres robót będzie obejmował:
Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 24,2m x 45,2m przy Szkole Podstawowej nr 13 w zakresie:
- uzupełnienia ubytków w podbudowie,
- ułożenia nowej nawierzchni poliuretanowej,
Wymiany bramek do piłki ręcznej, piłkochwytów,
- montażu tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I-III zamówienia określa projekt, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Obiekty powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczone są dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty.
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia części I, II i III tj. wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.5.) Wartość części: 328023,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525360,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525360,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525360,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945
7.3.3) Ulica: Słoneczna 24a
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525360,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633339,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633339,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633339,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945
7.3.3) Ulica: Słoneczna 24a
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633339,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467232,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543590,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467232,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CHEC Kazimierz Chęć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410001893
7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 16d
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467232,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krzynowłodze Małej
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.