eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztutowo,,Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Muzeum wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Muzeum wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6

1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 58 736 11 11 w. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumpiasnickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stutthof.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Muzeum wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626b41d0-e8be-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137556/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Piaśnickim przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/2023/MPW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa ochrony osób i mienia w budynku Muzeum wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie, będącego własnością Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemiecki nazistowski obóz koncentracyjny i zagłady, ul. Muzealna 6, 82-110 Sztutowo, pełniącego rolę siedziby Oddziału Muzeum Stutthof - Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie [dalej: Obiekt]. Zamówienie obejmuje usługę :
1) całodobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpośredniej usługi ochrony fizycznej, obiektów i mienia w budynku i na terenie przyległym do Muzeum.
2) monitorowania zgodnie z otrzymanymi instrukcjami od Zamawiającego sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i przeciwpożarowych zgodnie z opisem szczegółowym w Załączniku nr 10 do SWZ.
3) ochrony doraźnej i kontrolnej w postaci patrolu interwencyjnego
posiadają lub dysponują zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym wyposażony w środki łączności bezprzewodowej, który zapewnia czas reakcji (przybycia i interwencji grupy) do maksymalnie 10 min.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210933,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279614,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238287,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA OCHRONY OSÓB IMIENIA DOGMAT SP.Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PATROL DOGMAT SPÓŁKA CYWILAN MARTYNA PINSZKE ROBERT KRAWCZYK, BIURO OCHRONY DOGMAT SP Z O.O., D&S DOGMAT SP Z O.O., GRUPA OCHRONY DOGMAT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010302597

7.3.3) Ulica: UL. LINDLEYA 16

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238287,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.